Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze pagina wordt wel automatisch live geupdate maar ik heb uw bijdrages meteen weer verwijderd omdat uw codes niet werkten. U had een fout gemaakt en niet eerst de codes getest!<BR>Bovendien is de uitleg die u gekregen heeft duidelijk want de andere aanbieders is het ook prima gelukt bestanden te plaatsen.<BR>Ik raad u dus aan de tekst nogmaals goed te lezen want wij kunnen niet iedere individule persoon uitvoerig uitleg geven. Daarvoor beschik ik niet over voldoende (vrije) tijd, sorry.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Whoops, dat kan kloppen, ik heb zo maar wat files gepakt om te kijken of de files werden geupdate op de site...blijf ik toch bij mijn vraag..hoe de omschrijving te editten, want..zoals je dan waarschijnlijk ook wel hebt gezien is dat er bij mijn alfredo files staat dat er 2 ird*to providers op staan EN 2 se*a providers...dat moet natuurlijk zijn 8 se*a providers, vandaar mijn vraag, hoe kan ik dit veranderen, of doe jij dat...<BR>If you want this to work you have to give it some backfeet...sorry

Geplaatst:

Er staat tevens in de uitleg bij het invullen van dat formulier:<P><B>Maak geen typfouten want je kunt niet herstellen!</B><P>Er zit natuurlijk ook niet voor niets een preview functie op dat formulier!<BR>Ik wil je tevens vragen niet meer "zo maar wat (niet werkende) files" te plaatsen want dan mag ik de puinzooi weer gaan opruimen.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

mochten er verder nog belangrijke vragen zijn over het aanbieden van files dan graag via het daarvoor bestemde e-mail adres of via PM.<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.