lujo Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Heren, Op dit moment heb ik als EPG optie "stream" gekozen in TVSource. Want dat lijkt mij meest betrouwbare aangezien die EPG rechtreeks van CanalDigitaal komt. Ik vraag me echter af wat gebeurt er als ik een tijdje HTPC niet gebruik. Wordt die "stream" EPG automatisch gedownload of is het echt noodzakelijk om op een zender af te stemmen als ik EPG via stream wil downloaden? Ik wil dus voorkomen dat als ik strak op vakantie ben dat sommige programma's niet worden opgenomen vanwege het ontbreken van EPG data. Hoe hebben jullie zelf EPG ingesteld?
Lamko Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Zodra je op een kanaal afstemt update hij de EPG dus zorg ervoor dat je htpc aan gaat. Al is het alleen maar om je EPG te updaten of overstappen en de data van internet afhalen. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
lujo Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Als ik op een zender afstem dan wordt EPG inderdaad automatisch geupdate. Hoe kan ik zorgen dat HTPC bijvoorbeeld één keer per week aan gaat en ook automatisch op alle zenders afstemt zodat er EPG van alle zenders wordt gedownload? Als ik het goed heb hebben we op dit moment een 6 daagse EPG van CanalDigitaal. Als ik een serie wil opnemen die bijvoorbeeld altijd op maandag om 20:00 uur wordt uitgezonden dan loop ik natuurlijk altijd kans dat ik uitzending van de volgende week mis omdat EPG van CanalDigitaal maar 6 dagen van te voren weergeeft.
Lamko Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Bijv. Wake up on lan en remote desktop. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen