Ga naar inhoud


welke (voordelige) smartcard is geschikt om Ned 1,2,3 te ontvangen ?


willys

Aanbevolen berichten


Hallo forum leden,

 

Bij een forumlid (aAbrahamsat) heb ik de kaatren getest en zij functioneerden alle twee op zijn Philips Seca-box. Is het dan zo dat deze kaarten niet functioneren op "normale" ontvangers zoals de Technisat met een CD module en een andere Technisat met een Aston V 1.05 module. De kaart die ik beneden heb doet het nog wel in de Aston Seca.

 

Het blijft voor mij voorlopig nog een raadsel . Wie kan het voor mij oplossen ?

 

vr. groeten,

twentonian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: willys

Bij een forumlid (aAbrahamsat) heb ik de kaatren getest en zij functioneerden alle twee op zijn Philips Seca-box.


Had het van de week al gelezen en vandaag eens aan het testen geweest op een Philips seca box, maar de oude seca2 kaarten van mij blijven dood op de NL zenders 1 2 en 3 de SD versie dus.
Krijg de melding geen rechten neem contact op blablabla.

Het forumlid moet die ontvanger koesteren het moet haast een wonder ding zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

@aart44,

 

Citaat:
En dan staat er nog een rijtje met Operater en Canaldigitaal maar alles met dezelfde datum van 1990.

 

In dat geval is de kaart uitgeschakeld.

 

Met de ontvangers van TS heb ik geen ervaring, maar weer wel dat een Humax i.s.m. een aston 1.05 module wel problemen kan geven met de Seca 2 kaarten, oplossing hier is een Aston 1.07 module gebruiken.

 

Maar ik ben wel nieuwschierig naar de volledige info van TS en dan weten we of de kaarten idd op een Philips ontvanger wel werken. Met alles op start datum 01-01-1990 of op datum 01-01-1991 voor de overige providers buiten 00 00 Seca geft problemen. gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Had het van de week al gelezen en vandaag eens aan het testen geweest op een Philips seca box, maar de oude seca2 kaarten van mij blijven dood op de NL zenders 1 2 en 3 de SD versie dus.
Krijg de melding geen rechten neem contact op blablabla.

Het forumlid moet die ontvanger koesteren het moet haast een wonder ding zijn. laugh

Dan heb ik ook zo'n wonderding, mijn seca2 kaart werkt ook in de Philips decoders.

Die melding krijg je als de seca2 kaart is uitgeschakeld door CanalDigitaal.
Bijvoorbeeld als de seca2 kaart is vervangen voor een seca3 kaart.
Of bij wanbetaling, dan wordt je kaart maakt niet uit welke je hebt, uitgeschakeld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
[
Dan heb ik ook zo'n wonderding, mijn seca2 kaart werkt ook in de Philips decoders.

Die melding krijg je als de seca2 kaart is uitgeschakeld door CanalDigitaal.
Bijvoorbeeld als de seca2 kaart is vervangen voor een seca3 kaart.
Of bij wanbetaling, dan wordt je kaart maakt niet uit welke je hebt, uitgeschakeld.


Dus als ik het goed begrijp werken kaarten die uitgeschakeld zijn met als einddatum 1990 ook in je seca box?
Zelf heb ik getest met twee kaarten die door de omwisseling naar seca3 uitgeschakeld zijn en heb ook nog twee hele oude seca1 kaarten getest op een Philips seca box 7121 maar helaas nergens beeld behalve de FTA kanalen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Johan45
[
Dan heb ik ook zo'n wonderding, mijn seca2 kaart werkt ook in de Philips decoders.

Die melding krijg je als de seca2 kaart is uitgeschakeld door CanalDigitaal.
Bijvoorbeeld als de seca2 kaart is vervangen voor een seca3 kaart.
Of bij wanbetaling, dan wordt je kaart maakt niet uit welke je hebt, uitgeschakeld.


Dus als ik het goed begrijp werken kaarten die uitgeschakeld zijn met als einddatum 1990 ook in je seca box?


juist niet, lees nog maar eens goed...
Link naar reactie
Delen op andere sites

@aart44,

 

 

Citaat:
Dus als ik het goed begrijp werken kaarten die uitgeschakeld zijn met als einddatum 1990 ook in je seca box?

 

 

Citaat:
Met alles op start datum 01-01-1990 of op datum 01-01-1991 voor de overige providers buiten 00 00 Seca geeft problemen

 

 

Provider Seca 00 00 heeft als start datum 01-01-1990, voor overige provider ID's geld dat de datum een andere waarde moet hebben, zoniet is de kaart uitgeschakeld, waarbij opgemerkt moet worden dat er ook andere aanpassingen zijn toegepast.

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...