geilesta Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Heb een universele afstandsbediening de silvercrest KH 2150, nu krijg ik mijn nieuwe Clarke-tech HD 5100 combo niet aan de praat op deze afstandsbediening . Weet iemand welke code ik in moet voeren zodat hij het doet.
satencom Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 als de code niet in lijst staat dan kun je hem laten zoeken naar de code, en als dat niet lukt hij heeft ook een leerfunctie staat allemaal in de handleiding hoe het moet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
geilesta Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Hee, Ja dat van die leerfunctie had ik al gelezen in de handleiding, maar dat inleren is nogal tijdrovend en het laten zoeken was ook geen succes. misschien dat iemand dus de code (of meerdere) weet. clarke-tech is toch geen onbekend merk?Ga nu vast met de leerfunctie aan de slag. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen