devisser Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Vraagje, Ben aan het experimenteren met de inmage open pli. Nu wil ik handmatig een aantal cams handmatig , waaronder Gbox invoeren in de open pli. Dit lukt me niet. Wie kan me vertelen waar en welke bestandje ik moet invoeren. Met vriendelijke groet, Devisser
Littlesat Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Zie o.a. /etc/init.d. Hier vind je alle emu start-/stop- scripts terug. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
devisser Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 bedankt voor de reactie ,maar kunt u iets duidelijker wezen ben nog een beginnende leerling. Gr devisser
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 je kunt beter op het dreambox subforum kijken... daar was die vraag al vaker. dus ook het antwoord zoeken is iets omslachtiger maar helpt ook. gbox is voor geen enkele kaart thuis nodig of zinvol ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
devisser Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 Voor mij is gbox zeer zinvol voor mij,het opent verschillende deuren voor waar ik mee bezig ben, en het heeft niets met card sharing te maken. Ik weet bijna zeker dat er mensen op dit forum zitten die het wel voor elkaar hebben gekregen. In ieder geval hartike bedank voor de reactie , vriendelijke groet, De visser
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 graag gedaan, zoeken of elke vu+ duo pagina terugbladeren kost iets meer tijd. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
devisser Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 ben ik mee bezig ,maar ik ben niet zo snel Gr, devisser
Littlesat Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Welk voordeel geeft gbox dan tov CCcam... momenteel?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen