Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 wist ik niet, maar misschien enkelen van jullie ook niet? op tv staat zender A en via het webinterface (tv-icoontje klikken) kan ik zender B opzetten (geen opname en verschillende transponders) ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Ja en je kan zelfs de teletekst oproepen van die zender. Het verbaast mij een beetje dat jij dat niet wist als doorgewinterde VU+ gebruiker.
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Geplaatst: 15 september 2010 nu ja je kunt niet alles weten en soms is de behoefte er niet... maar 't opent leuke perspectieven voor kleinere huishoudens waar madam naar "thuis op EEN" wil kijken en den heer des huizes naar "netwerk op NL1" wil kijken via PC zonder mekaar te storen. zolang heb ik nog geen twintuner... ciao Second Life Mungo Parker
DeBeek Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 en je kan Madam ook nog lekker pesten vanaf je pc, klik maar op de zendernaam ipv tv icoontje, kan je zomaar de zender omschakelen. Of via box control (send a message) bv " graag koffie " vind ze vast leuk..
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Geplaatst: 15 september 2010 uh neen van Debeek, enkel als je vergeet het "zap" vinkje niet weghaalt. en wie durft nu madam te pesten.... ik wed niemand van jullie huismussen. ciao Second Life Mungo Parker
DeBeek Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Heb je het nu over webcontrol of web tv ??
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Geplaatst: 15 september 2010 Origineel bericht van: DeBeek Heb je het nu over webcontrol of web tv ?? definities,,,, > ik had het over via interface, dus webinterface in je internet browser. ciao Second Life Mungo Parker
arcticbreeze Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Staat er ergens hoe je web tv werkend kan krijgen met windows 7? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Frans B Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Werkt prima met Win7. Je moet natuurlijk wel VLC installeren. System Administrator (niet van deze site)
Evilman Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Wat ik wel irritant vind is. op de DM7000 wat ik vroeger had.. kon ik gewoon via http://dreambox:31334 (ofzoiets) 'meekijken' Maar als ik dat nu doe met een VU+ (via de /streamvideo.m3u oid) dan kunnen ze beneden niet meer zappen omdat er dan wordt aangegevn 'Geen Tuner vrij' Waarom kon de DM7000 (enigma1) dit wel en nu opeens niet meer? Weet iemand hier een oplossing voor?
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 een twin-receiver moet ook wel 2 onafhankelijke ingangen hebben als je enkel intern doorlust van tuner a naar tuner b dan zul je dat geschetste probleem hebben. ciao Second Life Mungo Parker
Creatura Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Wanneer je twee aparte LNB-signalen levert aan de VU+ Duo, én je configureert de tuners apart (geen doorlus!) dan heb je dit probleem niet, tenzij je gelijktijdig iets aan het opnemen bent. VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Evilman Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch een twin-receiver moet ook wel 2 onafhankelijke ingangen hebben als je enkel intern doorlust van tuner a naar tuner b dan zul je dat geschetste probleem hebben. ciao Waarom kan een DM7000/Enigma1 wel gewoon een 'kopie' streamen... maar een twintuner MOET de tuner gebruiken? Best jammer het was juist z'n leuke functie...
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 met dreamstream.exe of de webinterface kon je meekijken maar bij zappen van een of andere gebruiker, ging of aan de pc of aan tv (met de dm7000) de keuze over op een andere zender ik heb nooit met dm7000 of dm7020 iets anders kunnen bekijken dan dat wat de "zap" deed anders begrijp ik je niet en of heb zelf destijds een plank voor het hoofd gehad. (mits het was op een en dezelfde transponder) ciao Second Life Mungo Parker
Gast Sjaaky Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Origineel bericht van: Evilman Waarom kan een DM7000/Enigma1 wel gewoon een 'kopie' streamen... maar een twintuner MOET de tuner gebruiken? Best jammer het was juist z'n leuke functie... Omdat de programmeur die dat (zapstream) gemaakt heeft, te lui is dat voor enigma2 te maken .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen