arcticbreeze Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 VLC is geinstalleerd, maar heb desondanks geen beeld met webtv via IE 8. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 Origineel bericht van: arcticbreeze VLC is geinstalleerd, maar heb desondanks geen beeld met webtv via IE 8. wat wil je nu met vlc als de plugin voor je webbrowser niet is geinstalleerd? niets dus je moet die plugin erbij laden omdat internet explorer daar veel lastiger is hebben de meesten firefox / hoeft niet maar is makkelijker ciao Second Life Mungo Parker
arcticbreeze Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Je hebt gelijk, met safari of google chrome wil het wel. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 neem dan die welke je de meeste pret levert OP dat moment wil je de webinterface voor VU neem je niet ie8 Second Life Mungo Parker
Smolly Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Met VLC heb ik hier wat problemen met de beeldkwaliteit op mijn PC . (streepjes ,storingen in stream bij HD kanalen) Heb nu .m3u bestandsttype gekoppeld aan windows media player via configuratie scherm standaard programma's en de beeldkwaliteit is echt goed nu , en zonder haperingen op hd Kanalen . Kan van pc tot pc verschillen natuurlijk , maar hier speelt media player mijn VU+ streams het beste af .
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 klopt maar ten dele kun je VLC optimeren VLC video deinterlacemode lineair aanvinken. (t ligt een beetje aan de grafische kaart) ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen