Freddy Hooge Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Vanachtend wou ik tv kijken, maar de dreambox gaf zwart knipperend / scrollend zwart display. Op de frontschakelaar opnieuw aan / uit gezet, waarop de boz wou beginnen met booten, het enige wat in het display komt zijn van 1 tot 4 oplopende zwarte balkjes, waarne deze stopt. Er komt ook geen dream multimedia in het display te staan. Voeding stinkt, en de Harde schijf start ook niet. Ook als ik de flashcard en de harddisk verwijder doet de box niets. Voedingsprobleem? zit er net nog geen jaar in!
Beobuddy Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Zoals je zelf al aangeeft. Als je de voeding ruikt, dan is denk ik het vervangen van de elco'tjes niet meer voldoende. Grote kans dat er inmiddels (bijna) meer gesneuveld is. Ik zou zo snel als mogelijk de elco's vervangen en de box tot dan niet meer gebruiken of te proberen. Pas als de elco's vervangen zijn, zou je kunnen proberen of hij alsnog opstart. Anders wordt het toch een andere(duurdere) kwestie. Maar wat je schetst is een typisch voedingsprobleem. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
cybermix Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 heb exact hetzelfde voor met mijn 7020 heeft er iemand misschien een schema van dees type voeding?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen