peterksr Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 hallo, ik wil met mijn VU+ duo met singel lnb's iets gaan opnemen van een zender. ik krijg visite dus de tv gaat niet aan nu wil ik van sbs6 een film opnemen die om 20.30 begint met de timer functie werkt dit goed of ie er een betere manier. de reclame blokken worden dan waarschijnlijk ook mee opgenomen denk ik. ik heb begrepen dat je de film ook naar je computer kan halen en deze bewerken maar hou krijg ik deze van de VU naar mijn harddisk op mijn laptop ? en als ik nu de tv uitzet en niet ga kijken moet de Vu dat op sbs6 staan om deze zender op te nemen of maakt dat niks uit zolang je maar de satteliet instelling houd waar canal+ op uitzend ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Thomas2000 Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Als je antenne configuratie juist is ingesteld werkt het altijd. Het maakt niet uit op welke zender je de VU zet. Als het nodig is verdwijnt het beeld op de zender die je kijkt om iig het op te nemen kanaal vast te leggen. Als je diverse timers insteld, houd de vu zelf bij of ze met elkaar in conflict komen. Tijdens het afspelen kan je de toetsen 3 6 en 9 gebruiken om voorruit te springen 3 is 10 sec, 6 is 1 minuut, 9 is 5 minuten. Aan de linkerkant heb je 1,4,7 die doen hetzelfde maar dan terug. Film overzetten naar je laptop is het beste via het netwerk te doen (als je em daarop aangesloten hebt). Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen