IcordHD Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Sinds enkele dagen op de Skylink transponder is History HD DUT toegevoegd. In navolging van Eurosport HD DUT zal de EPG in het Nederlands of engels worden? Met groet IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Frans B Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Zit er al een tijdje op. Alleen is de EPG idd onleesbaar voor de nederlanders. System Administrator (niet van deze site)
Hadrian Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Ik zag gisteravond wel dat de ondertiteling het op History HD ineens deed. Is dat onderdeel van een charme-ofensief voor de betalende NL-kijker? Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Jean-Claude Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 ik kijk al màààànden naar history HD met ondertitels..... zijn inderdaad DVB ondertitels, dus niet via 888. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
inctrl Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Die Hongaarse History HD deed het ook allang met NL DVB subs hoor. Deze NL variant is beter omdat die Hongaarse HD zijn taal niet vasthield. Moest je elke keer weer naar Engelse audio omschakelen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Origineel bericht van: Hadrian Ik zag gisteravond wel dat de ondertiteling het op History HD ineens deed. Is dat onderdeel van een charme-ofensief voor de betalende NL-kijker? Een aantal ontvangers, waaronder jouw Topfield en mijn Rebox, gaven idd bijna geen ondertiteling door. Het probleem is volgens CDS een dag of 5 geleden opgelost en sinds die tijd geeft mijn ontvanger ook keurig de ondertiteling door. Eindelijk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen