Ga naar inhoud


[TF5010PVR] Receiver start normaal op en gaat dan naar knipperende display


Gast gifre

Aanbevolen berichten

Mijn oude vertrouwde 5010 die ik enkel op reis in Frankrijk gebruik heeft er de geest gegeven.

Na een normale opstart gaat de display naar een knipperende "0000"

De receiver geeft een rare verbrande reuk.

Heb dit enkele keren herhaald, zelfde scenario, start op en gaat naar stinkende display met "0000"

De elco's zien er normaal uit.

 

Iemand enig idee wat er kapot is, en of dit nog de moeite waard is om te reparen-te laten repareren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met bijna met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is de print t.b.v. display gesneuveld.

Ik had enige tijd geleden een TF 5000 Masterpiece die ik aan iemand heb verkocht met een TF5000 met hetzelfde probleem.

Toen hij de print van de display van mijn TF5000 had omgewisseld was het probleem verholpen.

 

Ik denk dat je de TF vaarwel moet zeggen want normaliter betaal je de hoofdprijs voor een dergelijk onderdeel.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd geleden werd er ook wel gesproken over een ombouwset om de 50XX serie om te bouwen naar 55XX model, dus met een alphanumeriek display.

Misschien lost dat tevens je probleem op?

 

Even voor je gezocht:

Kijk HIER eens

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...