Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Ik snap er niks meer van....<P>ik heb een nokia 9500 ik kon een jaar geleden of zo altijd Adult X zien, als<BR>het juiste crd-tje op<BR>je smartcard geschreven was.<P>Adult X is toen weggegeaan en gaan uitzenden<BR>via SECA nu is dat dus X-zone. Waar of waar?<P>X zone zou ik dan dus niet meer kunnen zien met irdeto, maar tot mijn<BR>verbazing... komt er om de 5 minuten of zo, zomaar 15 seconde beeld door,<BR>vervolgens gaat het weer weg en dan weer naar 5 minuten beeld.<P>mijn schotel is gericht naar de astra sateliet en op de astra lijst staat<BR>ook:<P>X-Zone Canal Digitaal TV Netherlands Trp 105 (22000, 5/6) ASTRA-1G<BR>Pay TV Adults Dutch 12.515 GHz / H 19.2°E<P>ik dacht dat dat alleen voor seca systemen was, maar als er dus om de 5 min<BR>een 15 sec beeld is??<BR>hoe kan dat nou... wordt x-zone dan ook weer uitgezonden over irdeto?<P>Beeld wordt verzonden in irdeto of seca. met een nokia 9500 kun je alleen<BR>maar irdeto zien al zou je maar 1 triljardste van een seconde beeld door krijgen via irdeto dus, dan kun je ook lijkt mij 2 triljardste van een seconde beeld door krijgen. en dan dus ook gewoon 24<BR>uur per dag lijkt mij<P>ik bedoel of het is gecodeerd en je kunt het zien. of niet!!!! maar niet<BR>soms wel en soms niet... Ik heb DVB2000 software maar is die dan de hele tijd poginen aan het doen om te decoderen lijkt mij niet.<P>Weet iemand hier meer van?<P>groeten<P>Ryback
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Met mijn standaard seca-doos zie ik ook weleens een glimp van kanalen waar ik geen abo op heb. (met een standaard kaart natuurlijk). Dit is dus heel gewoon bij secakanalen. Misschien heeft het iets te maken met het "insert smartcard signaal" dat ook om de 15 seconden verstuurd wordt, om illegale cards te kraken.
Unetwork Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Het is zo als je Ird**o kijkt af en toe voor een aantal seconden se*a kan zien.<BR>Dat is ook bij andere kanalen zoals Discover*<BR>Dat ligt ook aan de dual code systeem in 2 normen bij anaal plus... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 Die momenten dat X-zone even is te zien zal er wel niet worden gecodeerd. Dan is het signaal dus heel even FTA
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Waarom zouden ze dat doen, even FTA uitzenden? Of kunnen ze niet tegelijk coderen en ook andere signalen verzenden?
Moderator Matchless Geplaatst: 24 juli 2001 Moderator Geplaatst: 24 juli 2001 mischiem om iemand lekker te maken voor een abbo???? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 25 juli 2001 Geplaatst: 25 juli 2001 Is wel weer wat anders dan de Canal+ spotjes die je normaal op de TV ziet
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Jongens, ik heb een Humax 5400, en zie x-zone zeer goed, met kodes op een gold card.<BR>interesen in die codes?? kan ik ze bezorgen, moeten jullie een uploader hebben voor gold cards.<BR>groetjes CuzaVoda
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 @cuzavoda<BR>Begrijp ik 't goed, je bied hier sleutels aan ?????????????
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 @ LD:<P>lees het sat4all regelement eens;<BR>(art.356 sub 3 lid c):<P>quote:<BR>" publicatie keys betreffende X-Zone irdeto kunnen onder alle rubrieken vermeld worden"<P>" publicatie keys betreffende X-Zone seca/mediaguard zijn ten strengste verboden"<BR>unquote.<P> <P>als cuzavoda irdeto keys voor X-zone heeft mag hij ook van Freek publiceren !<P> <P>daar ging deze topic nl. over : IRDETO (seca kijkt de rest van Europa al)
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Jongens mag ik of niet codes erop zetten.<BR>Als er verboden is dan, heb ik niets gezegd,<BR>groetjes
Gerdy Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 er bestaat ergens ook zoiets als DownloadMaster... Gerdy
Aanbevolen berichten