Hifreak Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Hallo, Kan mijn iemand het verschil uitleggen en waar ik op moet letten als ik een DM600/800HD koop. Er is zoveel imitatie in omloop vooral op de bekende verkoop site zie ik door de bomen het bos niet meer de ene box is nog goedkoper dan de andere. Ik ben erg benieuwd naar de reacties die hier op volgen en waarschijnlijk hebben hier meer DM600/800HD kopers wat aan. Gr, Marcel
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 ik niet dit is echt al de honderdste vraag daarover... en was ook al allemaal gedocumenteerd hoe zien <> hoe determineren. als je niet bij een ge-authentificeerde leverancier koopt loop je zelfs het risico dat het wisselgeld vals is. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gerard 76 Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Gewoon je box bij de winkel kopen. Via veilingsites kan risico's met zich mee brengen. Dat weet je zelf ongetwijfeld ook. In onze huisregels staat dat we op Sat4All niet discussieëren over clone boxen. Misschien was dit even aan je aandacht ontsnapt. Daarom gaat er een slot op dit topic.
Aanbevolen berichten