Gast Mimisiku Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Vroeguh op mijn DM7000s (Enigma1) kon ik met PLi Jade 3 gewoon de zenderlijst tonen, drukte dan op 'MENU' en kreeg een scherm waarin o.a. de optie stond 'Zendernaam wijzigen'. Heb nu alweer een tijdje een DM800HD met OpenPLi en uiteraard Enigma2. Kan nu nergens vinden hoe ik een stationsnaam wijzig.. Wilde MGM en Het Gesprek wijzigen in 13th Street en SyFy, maar dat ging even niet. Heb zelfs geprobeerd de stations eerst te verwijderen (dat ging natuurlijk). Box herstart en op het handje de zenders gezocht. SyFy ging, maar 13th Street bleef gewoon MGM heten... Wie slingert me in de goede richting?
Gerard 76 Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Je kunt dit doen met dreamset of dreamboxedit. Hieronder een voorbeeld met dreamset. ga op het kanaal staan en dan met de rechtermiusknop service properties verander dan de naam en vink locked aan. Succes ermee
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Dat het extern mogelijk was, was me bekend... Had het alleen graag in de image ingebouwd zoals bij de 'oude'Pli Jade in enigma1..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen