Ga naar inhoud


[Satelliet] M7 start Austriasat


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

M7 zou volgens een ander forum in Oostenrijk Austriasat gaan opstarten samen met ORF.

 

Er zou gedacht worden aan mogelijkheden van kanaaldeling met CDS en TVVlaanderen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit zouden de kanalen worden, start vanaf 14 oktober op Astra 1

 

AXN, Animax, Kabel One classics, Sat.1 Comedy, RTL Living, MTV Music, MTV Rocks, MTV Dance, MTV Hits, VH-1, KidsCo, Hustler TV, Marcel Dorcel TV and Alpenglühen (“so sexy ist die Heimat”). Eevenals ORF1, ORF2, ATV, Puls TV en Austria 9 TV.

 

Uitbreiding ervan zou nog volgen.

 

(info: broadbandnews)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
M7 zou volgens een ander forum in Oostenrijk Austriasat gaan opstarten samen met ORF.

Er zou gedacht worden aan mogelijkheden van kanaaldeling met CDS en TVVlaanderen.

Greets


Dat zullen dan niet de landelijke hoofdzenders worden mag je aannemen.
Bij CDS is nu ook niet op een enkele wijze mogelijk om te kunnen kijken naar de zenders van de RTBF.
Waarom dan straks wel naar de zenders van de ORF?

Die andere zenders, meestal commercieel hoeven voor mij. Gaat toch alleen maar om talentenshows en kookprogramma's.

Ik zou het wel interessant vinden om de ORF en RTBF te kunnen ontvangen. Maar mijn gevoel zegt meteen al dat ik dan verder mag dromen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie zaak. Als M7 een degelijke internationale groep wordt hebben ze een betere onderhandelingspositie met de discovery networks, eurosports, mtv's, astra en dergelijke meer. En dat lijkt mij als klant alleen maar een voordeel

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Davev
mooie zaak. Als M7 een degelijke internationale groep wordt hebben ze een betere onderhandelingspositie met de discovery networks, eurosports, mtv's, astra en dergelijke meer. En dat lijkt mij als klant alleen maar een voordeel


Verheug maar niet op Eurosport. Deze is gewoon FTA te zien voor de Duitsers. Aangezien ze in Oostenrijk dezelfde taal hebben zullen weinig mensen behoefte hebben aan deze zender.
Hetzelfde geldt voor RTL, Sat1 enz zolang deze nog FTA SD te zien zijn voor de Duitsers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Dat is juist, maar Eurosport 2 is niet FTA, evenmin als de subkanalen van RTL, Sat1 e.a.

Greets


klopt maar het is ook maar de vraag of die "extra" zenders van RTL en Sat1 blijven.

Dit is ook alleen maar de bedoeling om de Duitsers over de streep te halen om te gaan betalen voor...
Eigenlijk hetzelfde als al wat op de andere zenders te zien is bij de Duitse commerciele zenders.

En Eurosport 2? Ze hebben nu al sport bij de publieke zenders (ARD, ZDF en derde netten), Eurosport en Sport1 (sporteins).
Dus maar de vraag of ze daarvoor wel willen - en kunnen - betalen.
S
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ze lef hebben, een markt die gedomineerd wordt door FTA-zenders te gaan betreden. Als ik als Nederlandstalige al regelmatig naar het Duitse FTA-aanbod kijk, dan zal dat voor de Oostenrijkers nog meer gelden dan hier. Ik kan begrijpen dat de Oostenrijkers naar hun eigen PO willen kijken, maar wat er verder aan zenders genoemd wordt... ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...