Ga naar inhoud

kan je outlook 2007 contacten behouden na instal outlook 2010 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb nu microsoft office 2007 op mijn computer staan maar wil nu over naar office 2010.

nu is mijn vraag als ik de office versie 2010 over de versie 2007 instaleer behoud ik dan mijn outlook contacten welke ik met de 2007 versie hebt aan gemaakt ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

als je een back-up van je pst bestand maakt en deze weer importeert in outlook 2010 is dit geen enkel probleem.

VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC)

Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor.

2 x DM500 - Nabilo

NSLU2 met CCcam 2.1.4 server

Samsung UE40B7000 (LED)

Geplaatst:

je moet even zoeken op outlook 2007 backup

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: EtienneM
als je een back-up van je pst bestand maakt en deze weer importeert in outlook 2010 is dit geen enkel probleem.

kan je mij mischien vertellen waar ik dit pst bestand kan vinden ?

peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: peterksr

peter

nooit gehoord van een zoekfunctie in windows? Zoek eens naar *.pst op je C schijf.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz

peter

nooit gehoord van een zoekfunctie in windows? Zoek eens naar *.pst op je C schijf.

wel van gehoord maar niks gevonden

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz

peter

wel van gehoord maar niks gevonden

Welk os gebruik je dan?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je kan in de opties van outlook zien waar je opslag map van je pst bestand staat op je harddisk. Ik meen dat dit bij onderhoud oid is.

Dat bestand ff backuppen, dit bestand kopieer je daarna in de nieuwe map van outlook 2010, of je importeert het netjes via de wizard. (bestand openen-importeren dan pst bestand kiezen en hij doet zijn werk smile )

VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC)

Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor.

2 x DM500 - Nabilo

NSLU2 met CCcam 2.1.4 server

Samsung UE40B7000 (LED)

Geplaatst:

Nou als je dan onderin bij je startknop *.pst intoetst en op enter druk vind je absoluut het gezochte bestand... (of je moet indexering uit hebben staan)

Zo niet, heel gauw je computer wegdoen en een goed boek kopen.

Geplaatst:
Je kan in de opties van outlook zien waar je opslag map van je pst bestand staat op je harddisk. Ik meen dat dit bij onderhoud oid is.

Dat bestand ff backuppen, dit bestand kopieer je daarna in de nieuwe map van outlook 2010, of je importeert het netjes via de wizard. (bestand openen-importeren dan pst bestand kiezen en hij doet zijn werk smile )

Staat gewoon bij gegevensbestandsbeheer..... (importeren is net ff netter)

Geplaatst:

en als je het echt niet vind :

maak een map op uw bureaublad en noem het contacts.

ga naar je oude outlook en selecteer al je contactpersonen.

ctrl+c = copy

en in je map doe je ctrl+v (plakken)

nu zal je zien dat ze daarin staan.

dus bij de installatie van een nieuwe, gewoon die contacten er terug in slepen of kopiëren

et voila

beste is inderdaad je file .pst gaan zoeken en backupen.

ik zet die altijd in een apart map op een dataschijf...

en backup die dagelijks, zo mis je nooit iets bij een crash.

ooh ja, het kan zijn dat je wel niet meer .PST noemt maar .OST

ik heb net effen gekeken op mijn win7 met outlook 2010

het path is =

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Microsoft\Outlook\outlook.ost

die map APPDate zal je maar zien staan als je in je instellingen zet verborgen mappen tonen....anders zie je inderdaad niets wink

Geplaatst:

.ost wordt meestal gebruikt bij IMAP of exchange accounts..

.pst voor pop3 accounts

Geplaatst:

ben je zeker winwiz?

dacht dat ost off-line bestanden zijn.

on topic, vorige week heb ik voor iemand die tering dure outlook 2010 geïnstalleerd (na backup maken)

2010 importeert prachtig de bestanden van 2007.

zelf zou ik nooit de outlook gegevensbestanden op een gebruikersprofiel laten wegschrijven maar naar een veiligere plek

indien je een corrupt profiel.dat bestand krijgt kun je namelijk zonder al teveel kennis je outlook bestanden wel weer gebruiken en vinden.

corrupt profiel wil sowieso nog wel eens voorkomen

kan ook op NAS of usb-stick

ciao

Second Life

Mungo Parker

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen