Ga naar inhoud

kan je outlook 2007 contacten behouden na instal outlook 2010 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
ben je zeker winwiz?
dacht dat ost off-line bestanden zijn.

ciao

Ja dat klopt... zodat als je niet met exchange server verbonden bent toch je mail kan lezen.

Als je problemen hebt kun je deze gewoon wissen en wordt hij opnieuw opgebouwd.

Bij een .pst kan dat niet. Je mail is van de server verplaatst naar dit bestand. (of je moet bewust de mail op de server laten staan)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

hallo,

ik heb via de verkenner nu twee bestenden met de extentie pst gevonden te weten : archive.pst en ootlook.pst

welke van deze twee moet ik nu als backup nemen van mijn adressenboek om deze weer terug te plaatsen in de nieuw te instaleren outlook ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

outlook.pst is meestal je huidige mail/adressenboek enz.

archive.pst... tja de naam zegt het al, je archief bestand

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

oke begrepen nu heb ik nog een vraagje.

ik heb diverse mails in postvak in de ik zou willen overzetten in de nieuwe outlook kan dit ook op een of andere manier ? en zo ja waar staan de bestanden van postvak in ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

ALLES staat in dat ene bestand. Als je outlook 2010 hebt kunt je dit bestand importeren. Dan heb je en al je mail en alle adressen terug.

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb office 2010 geinstaleerd .

ik heb hem als update geinstaleerd en tot mijn grote verassing bleek dat alles in outlook nog netjes aanwezig was dus alle mails en postvak in en contactpersonen.

dus geen gehannes met terughalen van backup files e.d.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: peterksr
hallo allemaal,

ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb office 2010 geinstaleerd .
ik heb hem als update geinstaleerd en tot mijn grote verassing bleek dat alles in outlook nog netjes aanwezig was dus alle mails en postvak in en contactpersonen.
dus geen gehannes met terughalen van backup files e.d.

gr peter

Ja dat is echt geen verrassing... maar toch wel belangrijk om eerst een backup te maken voor je gaat upgraden. Het zal maar eens wel misgaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen