Ga naar inhoud


Car TV en Digitenne radio


rolandroland

Aanbevolen berichten

Car TV is wat lastig verkrijgbaar, maar zou KPN zich daar niet meer op in kunnen zetten? Ik heb de luxe auto van A. Rouvoet gezien met TV in de auto? Ook zou er volgens mij meer mogelijkheden moeten zijn voor Digitenne Radio. Misschien is het een idee om losse radio ontvangers van te maken met een goedkopere radio abonnement. Ik denk dat KPN meer mogelijkheden moet aanbieden om Digitenne levend te houden. Wel neemt het aantal abonnees toe las ik en neemt satelliet af.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In mijn auto heb ik een BULLIT ontvanger ingebouwd (ligt achterin tussen het reservewiel) en kan zodoende TV kijken via mijn autoradio (blue-power). Er worden twee antennes meegeleverd, deze over de diagonaal in de auto bouwen (linksvoor en rechtsachter oid). Er zat een externe ingang op mijn radio/nav systeem, dus gaat prima. Zo onderweg naar het nieuws kijken, af en toe een voetbalwedstrijd opzetten, een actualiteitsprogramma gaat prima.

Zet geen spannende film op als je 120 jaagt over de snelweg.... smile

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Car TV is wat lastig verkrijgbaar, maar zou KPN zich daar niet meer op in kunnen zetten? Ik heb de luxe auto van A. Rouvoet gezien met TV in de auto? Ook zou er volgens mij meer mogelijkheden moeten zijn voor Digitenne Radio. Misschien is het een idee om losse radio ontvangers van te maken met een goedkopere radio abonnement.
Het gebruik van DVB-T in een voer-/vaartuig harder dan 30km/u gaat alleen met een speciale zg. diversity-ontvanger met twee antennes, zoals de BULLIT van Joker55. Deze zijn voor zover ik weet nogal prijzig.
Voor digitale radio in de auto zijn er betere alternatieven (T-DAB(+), T-DMB of FMeXtra). Helaas komen deze maar nauwelijks van de grond, blijkbaar is iedereen nog steeds dik tevreden over FM.
Wat ik wel zou waarderen is als het aantal radiozenders vergroot wordt op Digitenne, en ook op Canal Digitaal, aangezien een radio-zender veel minder bandbreedte inneemt dan een TV-zender moet dit niet zo moeilijk te realiseren zijn.
Origineel bericht van: rolandroland
Ik denk dat KPN meer mogelijkheden moet aanbieden om Digitenne levend te houden. Wel neemt het aantal abonnees toe las ik en neemt satelliet af.
We benne Hollanders hè, lekker goedkoop. Geef mij maar de kwaliteit van satelliet (en ook niet echt duur), maar da's mijn mening.
Ik denk dat KPN eindelijk eens een begin moet gaan maken met het verkopen/verhuren van MPEG4 en ev. zelfs DVB-T2 ontvangers, zodat over een tijdje overgestapt kan worden op MPEG4.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsjeblieft niet!!

Dan kan iedereen zijn bestaande ontvangers weggooien, en een andere kopen. Weer extra kosten dus

Krijg je hetzelfde gezeik als bij CDS, een omruilactie, en andere ontvangers....een hoop gezeur, en allemaal ellende.

 

Het is bedoelt als low-budget TV kijken, en laten we het alsjeblieft zo houden met het bestaande systeem en boeket.....dan blijft iedereen tevreden. Voor 99% van de users is het prima zo.

Wil je wat kwaliteit, dan ga je maar naar de schotel of kabel......en dan betaal je er ook voor!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
...........een tv in de auto moet verboden worden, ook als de medepassagiers er naar kijken


Wat dacht je er van als deze in een limo zit ingebouwd, en dit is achterin kijkgenot?

Je kan een telefoon ook niet verbieden in de auto, wel het gebruik niet-handsfree.
Zo ook TV.....gebruik TV, en dan gevaarlijk slingergedrag is een gevaarzetting artikel 5, en dus inname rijbewijs (terecht!)
Maar aan staan op een actualiteiten rubriek, isnet zo als radio.
Aanstaan in de file 's morgens naar het nieuws..... geen probleem.
Het is gewoon je eigen verantwoordelijkheid hoe je daar mee omgaat.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...