keessie100 Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Hoe moet ik mn azbox premium hd+ instellen zodat ik in een andere ruimte tv kan kijken over lan net zoals bij de dreambox. De andere pc is een windhoos7 bakkie. Ik heb het een en ander al afgezocht, maar kon het niet vinden maar heb wel gelezen dat het kan.
keessie100 Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 Ik heb dit al gedaan volgens en handleiding van het internet maar de box het beeld loopt gewoon vast. Uw invoer kon niet geopend worden: VLC kon de MRL 'udp://@10.0.0.15:9000' niet openen. Controleer het logboek voor details. Ik heb softwareversie 0.9.5020 erin staan. en nu??
keessie100 Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Geplaatst: 16 september 2010 Nha ff aan et klooien geweest en ander software erin gezet en nu gaat ie niet meer plat. versie 0.9.4991 Maar nu hoe kan ik zappen ermee gelijk extern? Zonder dat ik de box ziet?
keessie100 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 streamen gaar nu goed eindelijk zonder vastlopers, probleem was dat mn router raar ging doen.
andlinux Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Kan je dan ook op de windows computer zappen ? Ik dacht dat je altijd maar 1 kanaal over het LAN kon kijken, dus datgene wat je had ingesteld...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen