Ga naar inhoud


Samsung Omnia II of Samsung Wave


Tuneboy

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Hier bij telenet kan je een gsm voor 1€ krijgen bij een 2 jarig contract. 2 van die gsm's zijn de Omnia II en de Wave van Samsung. Nu ben ik aan het twijfelen welk een te nemen. De omnia II is WM6.5 OS terwijl de Wave het nieuwe BADA OS van samsung zelf heeft. De Wave heeft betere hardware specs maar ik betwijfel of het BADA OS potten zal breken. Indien niet zulle developpers niets voor ontwikkelen. Tomtom en igo draaien er al niet op. + Vele applicaties zijn ook nog niet compatible die ik bij WM 6.5 gewend ben.

Wat is jullie mening en welke gsm zouden jullie nemen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


mijn vrouw heeft de samsung wave,met bada...het is wennen,maar wel super beeld(amoled)super snel(1ghz proccesor)

ze zijn bezig(xda-developers)om hem te poorten naar android,zoals zijn broertje de galaxy s(die heb ik en is gewoon een iphone killer)

dus tja voor het gemak is de omnia beter,maar voor de snelheid en beeld kwaliteit zou ik de wave nemen.

 

groet stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een htc touch HD waar windows mobile 6.5 op stond,daarna een mda compact V (nu te koop in tk forum)En nu heb ik de samsung galaxy S.met android..en jeetje wat een verademing.Start supersnel op,draait soepel en snel en er zijn onwijs veel apps/games te downloaden via marketplace.

 

Je kan android een beetje vergelijken met linux,maar dan een telefoon versie.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja maar de samsung galaxy kan je hier niet krijgen voor 1€, wel de omnia II en wave. Ik denk dat mijn voorkeur dan toch zal uitgaan naar de Wave. Ga vandaag eens naar de winkel gaan en ze eens uit te proberen. Op de samsung appstore zijn er toch wel al serieus wat games en programma's te vinden. Eigenlijk wou ik dat tomtom of Igo er op zou draaien maar dacht dan als je een deftige GPS wil koop dan in een keer een stand alone gps met TMC en Live services, die zijn toch nog altijd beter dan op een smartphone.

Zal wel zien

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de wave,draait route66.

Ik heb de galaxy S voor 250 euro via marktplaats gekocht,en dan met een sim only abonnement.

 

betaal nu veel minder per maand,want uiteindelijk betaal je de telefoon natuurlijk met je abonnement.

 

er is wel een bada form,waar je veel info over de wave kunt vinden.

 

groet stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vandaag naar de winkel geweest om de 2 even uit te testen en moet zeggen jawadde het super amoled scherm van de wave is fenomenaal, heb dit nog nooit gezien op een mobiel. Navigeren tussen de menus gaat supersnel alsook de applicaties starten in no time. De touch zelf is ook gevoeliger als de omnia II, daar moet je iets harder drukken op het scherm. De Omnia 2 is een stukje groter en voelt wat goedkoper aan qua behuizing, Navigeren tussen de menu's gaat toch merkelijk wat trager of de wave maar is nog snel te noemen. Alsook het beeld vind ik niet zo scherp of de wave.

Dus heb nu al een lichte voorkeur om de wave te nemen, ga nog wat rondneuzen op het net en ga dan definitief mijn keuze maken.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...