j.f.otten Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb nu ruim een half jaar een Vu+ duo, geweldig apparaat. Vooral ook omdat je via het netwerk ook op je pc naar alle kanalen kan kijken. Nu is het zo dat ik het komende weekend niet thuis ben en ik heb dus de vraag, kan ik bij mijn ouders (waar ik het weekend ben) ook via de pc van hun naar de zenders kijken op de vu+ duo? Zo ja, hoe moet ik dat dan doen? Jeroen
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Hoi j.f.otten, je download upload thuis en op andere locatie moet wel beiden hoog genoeg zijn om te kunnen streamen via internet als je kijkt in het dreambox forum is daar een erg uitgebreid bericht over streamen en wat geldt voor de dreambox geld eigenlijk ook voor de VU+ DUO ik denk dat je het snel kunt vergeten als je minder dan 2 mb upload hebt, maar dat is aan jou. ciao Second Life Mungo Parker
unique Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 ik heb dit ook gedaan met het WK en werkt wel wanneer je dit restreamed (via pc of zo). Kijk maar eens in het Dreambox forum waar een enorm topic over restream te lezen valt. Veel succes er mee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen