APPLE Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Hallo, Is een WRT54GL van linksys (DDWRT) ook te gebruiken als een accesspoint?? wil namelijk dat het modem/router de ip adressen uitdeelt en de 54gl alleen een soort van doorgeef luik is. gr. Peter
Kowalski Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Ja, dat kan met dd-wrt, zie hier. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Oldereast Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Dat kan ook zonder dd-wrt. Je plugt de kabel van je modem/router in een lan poort en niet in de wan. De 54G wordt dan een wifi switch. Je moet dan wel de dhcp range in dezelfde zetten als je modem/router. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Beeper Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 DHCP vooral niet op hetzelfde zetten als de rest van het netwerk, dan loopt de routering niet. Als AP is DHCP niet nodig, dat doet de onderliggende router.
Oldereast Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Je hebt gelijk, ik bedoelde het adres van de 54G in dezelfde range zetten. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Han Peekel Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Probeer hier een wrt54g v7 in bridgemode te zetten . Ik heb DHCP uitgezet en geef hem een adres wat in de range van mijn experiabox zit Wat moet ik nu bij dns invullen hier zeurt hij om anders wil hij niet opslaan.
jopiesat Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Je kunt de DNS van google invullen 8.8.8.8
paardengek Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 De DNS van die is gewoon het IP nummer van je modem/router Als alternatief kun je de dynamic nameserver ( DNS ) van je internet provider invullen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen