koostronics Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 vrienden vraagje weet er iemand hoe ik in mijn NOKIA 6210 de software met de nederlandsetaal kan krijgen . de datakabel heb ik maar waar in hemelsnaam kan ik de soft en loader daarvoor vinden. hulp aub.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 welke software bedoel je. In principe zit er nederlands gewoon in de 6210. Maar als je denkt aan het communicatieprogramma voor je 6210, die is er bij mijn weten niet in het nederlands. Meer duidelijkheid mogelijk??
Gast Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 Ik denk dat hij bedoelt dat er geen Nederlands menu in zijn 6210 zit? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Heb er zelf mijn hoofd nog niet over gebroken maar als er een gemakkelijke manier bestaat om een nederlands menu in te krijgen ben ik ook wel geintresserd om de oplossing daarvoor te kennen.
lookie Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 Ik weet niet hoe oud het toestel is, maar het lijkt me dat je terug kunt naar de leverancier (of een Nokia servicepunt) om daar je beklag te doen. Mits het toestel in NL is gekocht. Nieuwe s/w zit er zo op en met een beetje geluk gratis. Wel even rekening mee houden dat je telefoonlijst, logo's en beltonen ook worden gereset. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen