zonnig Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Ik zie door de bomen het bos niet meer... Ik ben op zoek naar een media speler die "alle" formaten afspeelt die ik op een NAS heb staan en/of gedownload heb. Ook blueray, VOB, ISO, etc etc. Geluid natuurlijk in DTS mag geen probleem zijn. Tevens wil ik er mijn foto's mee kijken op mijn tv en mijn muziekverzameling moet hij afspelen. Keus zat volgens mij, maar het liefst zou ik een speler hebben die een display heeft, zodat ik de MP3 verzameling (of internetradio) kan kiezen zonder dat ik mijn tv hoef aan te doen. En door deze "wens" weet ik echt niet uit welke multimedia speler ik kan kiezen. Ik hoop dat jullie me op weg kunne helpen. AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
winwiz Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Door die wens wordt de keuze erg klein... Ik heb de C200 die me perfect bevalt en je kunt hem zelfs bedienen met je iPhone... kortom met eigen en extern display. Laat ik je echter wel vertellen dat geen enkele mediaspeler perfect is! Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
harvester Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Ik gebruik een Xtreamer en ben hier zeer te vreden over. Gebruik dit voor foto's, muziek, film, je kunt er een 2,5 inch sata harde schijf inbouwen en het toestel is voorzien van hdmi,usb enz. Het heeft zeer mooi beeld en geluid en dit voor een kleine prijs. Er bestaat ook een extreamer pro en deze kun je voorzien van 2 interne harde schijven. Xtreamer heeft zelf een hele mooie site en werkt voordurend aan updates die je zelf kan uitvooren via usb.
SmuttiO Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 inderdaad, als er een display op moet zitten heb je erg weinig keuze. indien geld geen rol speelt zou ik gaan voor een Dune mediaplayer, die is voorzien van display en komt in alle testen zo'n beetje als beste uit de bus. maar er hangt een stevig prijskaartje aan. zelf heb ik sinds deze week een AC Ryan PlayonHD. deze bevalt tot nu toe prima, speelt alles af wat ik erop gooi, maar heeft geen display. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
winwiz Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Origineel bericht van: SmuttiO inderdaad, als er een display op moet zitten heb je erg weinig keuze. indien geld geen rol speelt zou ik gaan voor een Dune mediaplayer, die is voorzien van display en komt in alle testen zo'n beetje als beste uit de bus. maar er hangt een stevig prijskaartje aan. zelf heb ik sinds deze week een AC Ryan PlayonHD. deze bevalt tot nu toe prima, speelt alles af wat ik erop gooi, maar heeft geen display. Vandaar dat mensen van een Dune overstappen naar een C200 omdat ze een display willen hebben..... (hoewel die ook niet alles is) Hij is maar 4 regels hoog, maar net voldoende om je muziek er mee af te kunnen spelen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
EBOR Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 En je zet er zo en bleu-ray in. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
RobbieT Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Om die reden heb ik een HDX1000 voor het afspelen van video en foto's en ook nog een Logitech Squeezebox Duet voor de muziek. En eigenlijk vindt ik dat tot nu toe een hele fijne combinatie. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
zonnig Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Geplaatst: 22 september 2010 Bedankt voor jullie reacties tot dusver. Ik denk dat het een Dune BD 3.0 gaat worden, dan doe ik mijn eigen Harman/Kardon Blue ray speler weg en de Dune wordt dan de vervanger+mediacenter. Alleen het display: ik zie nergens op Internet een plaatje of je de nummers van de cd en/of stationsnamen van internetradio goed te zien krijgt. Heeft iemand daar toevallig een foto van? AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
winwiz Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Origineel bericht van: zonnig Bedankt voor jullie reacties tot dusver. Ik denk dat het een Dune BD 3.0 gaat worden, dan doe ik mijn eigen Harman/Kardon Blue ray speler weg en de Dune wordt dan de vervanger+mediacenter. Alleen het display: ik zie nergens op Internet een plaatje of je de nummers van de cd en/of stationsnamen van internetradio goed te zien krijgt. Heeft iemand daar toevallig een foto van? Ik dacht dat je een display wilde hebben... dan heb je niets aan de dune, maar dat is je eigen keuze. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
zonnig Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Geplaatst: 22 september 2010 Ik had begrepen dat er wel een frontdisplay op de Dune zit? AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
zonnig Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Geplaatst: 22 september 2010 Nogmaals bedankt voor de info maar ik zou graag alles in 1 hebben. Ik weet echter nog steeds niet hoe het met het display zit. Kan iemand die een Dune heeft dit voor mij beantwoorden? Overigens kwam k op de Dune door een antwoord een pagina terug. AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
winwiz Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Origineel bericht van: zonnig Nogmaals bedankt voor de info maar ik zou graag alles in 1 hebben. Ik weet echter nog steeds niet hoe het met het display zit. Kan iemand die een Dune heeft dit voor mij beantwoorden? Overigens kwam k op de Dune door een antwoord een pagina terug. Waarom een Dune als de C200 wél een display heeft? Hij is onderhuids bijna hetzelfde qua hardware. De firmware heeft meer mogelijkheden en is meer naar je eigen hand te zetten. Dit kan ook een nadeel zijn als je geen zin hebt om met allerlei instellingen te spelen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
mauspartyhouse Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Zelf heb ik een ACRYAN PlayonHD, werkt perfect. Alleen geen display. Gezien het prijs verschil met bijv een C200 zou je ook een separate display aan kunnen sluiten. Via !@#$%^& heb je voor 50 dollar er één thuis met een display ter grootte van een tomtom.... ET8000
zonnig Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2010 Bedankt voor jullie reacties en tip van het seperate display. Gezien de prijsverschillen gaat het denk ik zoiets worden. AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Gast ritchard68 Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Zelf heb ik een Popcorn c200 sinds 2 weken. Er is nog niet iets wat hij niet heeft afgespeeld. Het beeld en geluid is geweldig, het geluid vergeleken met een Eminent 7070 is veel beter. Tja het display is leuk maar ik kijk er niet naar. Er zit een 500gb schijf in en een bleuray speler maar beide gebruik ik niet ivm een nas schijf. Als je in de buurt van Almere woont kun je het een keer mee maken ;-) Groetjes Ritchard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen