Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Spaceguy <BR>Bedank voor je interesse. <BR>Ik zou nog wat gegevens sturen voor de juiste antenne waar ik Canvas/ Ketnet mee uit de lucht kan halen(het zou geweldig zijn).<BR>Ik woon in Groenlo en dat is in het Oosten van Nederland ongeveer in het midden en dan bijna aan de Duitse grens. Gaarne zou ik ook de kosten en het hierheen krijgen van deze antenne willen weten.<BR>Met vriendelijke groet,<BR>Suzuki

Geplaatst:

Yep, monopolie wordt in België veel gespeeld door grote bedrijven. Vooral, ga terug naar AF en betaal volgend jaar opnieuw. Vroeger waren de monopoliebedrijven in handen van de staat (lees politiek). Maar die werden verkocht, privatisering heet dit. Er is nu concurrentie toegestaan en Belgacom (telefoon) is het éérste slachtoffer. Ook de gas en electriciteitsmarkt is vrij, voorloopig voor bedrijven en later ook voor de kleine klanten. Maar daarmee kan je dus nog altijd geen Belgische televisie op de schotel ontvangen

Geplaatst:

misschien leren we binnenkort allemaal frans als rtbf via sat gaat , denk dat de rest wel al moeten volgen, of is mijn over de taalgrens al een beetje meer bij de hand als <BR>het over kastje kijken gaat.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.