MarcFCB Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Wat hebben ze bij tvv nu weer uitgespookt met die nieuwe software. Alles zou op wieltjes gaan lopen, maar wat ze er niet bij vertelden is dat het vierkante wieltjes zijn. Na de algemene update van een paar weken geleden is de ellende pas goed begonnen. Nu loopt de ontvanger minstens 1x per week vast, op zich geen probleem, kan ik nog mee leven, maar wanneer ik de stroom eraf haal en de ontvanger terug laat booten, het ding dan met de NEDERLANDSE kanalen lijst te voorschijn komt. Helemaal rechts onderaan in beeld staat het logo van Canaal Digitaal ipv TV Vlaanderen. Doe ik een fabrieks reset vraagt dat onding om een geldige smartcard en dat terwijl ze er verdorie in zit. Als dat nog een paar keer gebeurt sta ik niet in voor de gevolgen. Is een heel irritante knoeiboel. Voor de rest ronkt het onding als een bommenwerper, zo luid. Men houdt het niet voor mogelijk. Zijn er nog mensen die dat voor hebben? Wat is hun oplossing? Terug naar tvv is geen optie, want dan ben ik hem voor enkele weken kwijt en dat vindt madam niet leuk (geen tv). Misschien een andere degelijke ontvanger kopen, bv een VU+HD of zoiets. Of een goede hamer?
Jan Ambers Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 "" Let's make things better!"" Ja je moet eens aan "luchtig" vragen wat en waarom je iets tegen die dingen hebt...
Bangkok By Night Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Heb hier hetzelfde probleem (7121hd) , ook bij mij loopt de ontvanger steeds vast (in standby) zodat ik telkens de stroom er moet afhalen, daarna ook steeds een Nederlandse lijst ipv. Vlaamse .. men moet terug naar de fabrieksinstellingen voor er een vlaamse lijst kan geladen worden. Ik heb ook al van alles geprobeert maar helaas , probleem blijft. Schande dat zo een ontvanger nog mag verkocht worden anno 2010 !!! zie topic http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...der#Post1892088 Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
axn Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Hier ook. Nog altijd problemen met reboots / kanalen scannen, als de volgorde sat-ontvanger / hdmi-receiver verkeerd is met uit doen. 8121 heeft erg veel problemen als ik m'n tv of hdmi-receiver uit doe, _voor_ ik de sat-ontvanger uit doe. Dit zou opgelost zijn met deze firmware. hdmi-receiver op een andere input zetten en weer terug naar sat-ontvanger gaat 99 van de 100 keer goed, maar met uit/aan gaat 't vaak mis.
MarcFCB Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 Kan niets anders meer doen dan de stroom eraf halen als dat onding vast hangt. Ik zal je voorbeeld een proberen als ie zin heeft om te werken. Deze morgen was het weer van dat. Wat mij ook opvalt is dat het meestal gebeurt na een opname. In ieder geval de hamer ligt klaar. Ik heb TVV hierover ook gemaild en ben nu aan 't wachten op antwoordt\oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen