Ga naar inhoud

[Smartreader+] Smartreader+ verhindert dat computer in slaapstand gaat

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Driver van mijn Smartreader+ verhindert dat mijn computer in slaapstand gaat.

Het gaat om de driver:

FTDI 2.8.2.0

datum: 12-7-2010

Ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die ook hetzelfde probleem hebben dat hun computer met een aangesloten Smartreader+ niet in slaapstand kan.

Met Slaapstand bedoel ik dus S3

Is er misschien iemand die het wil proberen of zijn computer met aangesloten Smartreader+ in slaapstand (S3) gaat?

Geplaatst:

Net even geprobeerd met een aangesloten Smargo, maar hij gaat hier gewoon in slaapstand en stand-by mode.

Machine is voorzien van Win XP home SP3, zelfde FTDI driver en geen kaart in de lezer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Varkentjes
Net even geprobeerd met een aangesloten Smargo, maar hij gaat hier gewoon in slaapstand en stand-by mode.

Machine is voorzien van Win XP home SP3, zelfde FTDI driver en geen kaart in de lezer.

Wat voor moederbord/chipset heb je zelf?
IK heb zelf south bridge van Intel ICH7. Waarschijnlijk ligt het aan die compabiliteit tussen FTDI driver en Smartreader+.....
Geplaatst:
Origineel bericht van: Varkentjes
Code:
Property	ValueNorth Bridge    Intel i915P/i915G Revision 0ESouth Bridge	Intel 82801FB (ICH6) Revision 0ECPU	        Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz

Vaag dat het bij mij dan niet werkt.... aangezien ik ICH7 heb maar dan wel op Windows 7.
Misschien dat het iets met Windows 7 drivers te maken heeft. Ik moet nog op zoek naar een oplossing.
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.