Gast Kimble Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Tja, rare vraag maar het had zo kunnen zijn. Hier zou een Weller staan te roken met daarnaast een schema. De vrouw zal wel zitten kijken op de schotel (schat in een ouderwetse Pace met een Irdeto kaartje) En in de vooravond een familiespelletje zoals kaarten of Monopoly of zoiets met onder het tafelkleed een puzzel van 10.000 stukjes van een alpenvallei met huisjes en veel sneeuw En jullie heren.........
Fatfreddy Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Wat ik deed voor de tijd dat ik ging internetten was veel meer sporten daarna gezellig een biertje drinken, muziek draaien en tv kijken want daar heb ik door het internetten geen tijd meer voor.
Gast Kimble Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Inderdaad muziek draaien..... niks geen mp3 maar bandjes, cd's of lp's.
Gast sattaz Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Origineel bericht van: Kimble En jullie heren......... Mogen de dames hier niets zeggen?
Greatone Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Potje Patience op de PC spelen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Harare Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Idd. lekker grote legpuzzel, of avondje vissen of biljarten, avondje aan de auto sleutelen.. Zou idd stuk rustiger zijn [color:"#00FF00"] My Laro and Me [/color] TF7710HDpvr,Samsung 9500ci,visiosat
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 ik zou het internet uitvinden ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Han Peekel Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Waarschijnlijk had ik dan geen dreamboxen ,een ander zenderpakket , en zat ik niet elke dag op usenet. Ging daardoor vaker naar de bios. Zou veel vaker in lokale winkels komen en niet zo vaak de TNT aan de deur hebben. Kocht waarschijnlijk geen auto meer aan de andere kant van Nederland. Zou denk ik ook veel te veel betalen voor vliegtickets. Sociale leven zou een stuk anders zijn en mijn bankrekening een stuk lager.
uniden Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 denk proberen een verdinding te maken op de ssb met mijn lincoln en of george,beiden zijn nu met de pre-pensoen dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Fiene56 Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Denk dat ik weer een commodore 64 ging kopen en lekker ouderwets liggen klooien, of een atari 2600 classic. Is toen wel veel vrijetijd mee verloren gegaan. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Rootical Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Origineel bericht van: Kimble Tja, rare vraag maar het had zo kunnen zijn. Hier zou een Weller staan te roken met daarnaast een schema. De vrouw zal wel zitten kijken op de schotel (schat in een ouderwetse Pace met een Irdeto kaartje) En in de vooravond een familiespelletje zoals kaarten of Monopoly of zoiets met onder het tafelkleed een puzzel van 10.000 stukjes van een alpenvallei met huisjes en veel sneeuw En jullie heren......... Oftewel, je verlangt stiekem weer naar de jaren 80 (ik ook hoor, geen hoofdpijn van alle snelheid en het alsmaar "moeten", zoals we nu leven met de mobieltjes en altijd bereikbaar moeten zijn)
5620_gek Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 En we hadden misschien geen problemen met de vergrijzing.
PaulCl Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Weer inbellen op BBS'en. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gerard 76 Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Ik denk dat ik dan achter m'n 27 MC bakkie zou zitten Bakbingo
Sigma Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 andere hobby's uit oefenen. eneeeeee er zou ook minder gezeur in de wereld zijn!!!! dat is toch echt een vast gegeven. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen