Ga naar inhoud


Wat zou je nu doen als internet niet bestond ?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: uniden
denk proberen een verdinding te maken op de ssb met mijn lincoln en of george,beiden zijn nu met de pre-pensoen


Leuk topic!

Ik zou ook het zendamateurisme weer oppakken. Misschien dat het packet netwerk nog wat te bieden heeft, dan heb je toch weer een soort van internet maar dan helemaal draadloos. En lekker wat babbelen met zendamateurs uit andere landen.

En nog een grote wens:

Eindelijk weer eens op een normale tijd naar bed, dankzij internet is dat een beetje verstoord wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: Ron
Als het internet niet zou bestaan, zou er nu ergens een heel groot gebouw staan waar alle sat4all leden 's avonds bij elkaar komen om over satelliet TV te keuvelen:-))
Ron


@Ron,

Het lijkt me inderdaad leuk om eens kennis te kunnen maken met degenen die nu liever anoniem achter hun toetsenbord blijven :D


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het (toendertijd) fijn bij mijn Nintendo 8 of 16 bit houden, Zelda. Of die ouwe philips CDI Pas later kocht ik een computer en werd langzaam bekent met het grote internet. dat was in 1997

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bakbout aan, en bakken en braden maar. Weer eens ouderwets een lekker stukkie hardrock AM gemoduleerd ergens op een leeg plekkie kortegolf......

Heb nog wel een paar leuke lampjes liggen voor een modulator / eindtrap. GS35B, GS23B, GU34B, etc.

 

hmm, eigenlijk goed idee smile

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Ik denk dat ik dan achter m'n 27 MC bakkie zou zitten smile

Bakbingo laugh


Ja denk ook dat ik maar weer een leuke all bander zou kopen om maar weer eens lekker op ssb verbindingen te maken en kijken of we de RCD niet weer eens aan de deur kunnen krijgen,want die zullen me al weer heel wat jaartjes gemist hebben.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clarke
Ik kan me nog herinneren dat een jpg plaatje van een kleine 150kb wel een paar uur duurde om dat binnen te halen.

Een leraar van een avondopleiding die ik toendertijd volgde had dan ook op zijn website staan:

Citaat:
A Picture Says More than a Thousand Words
That's why it takes so long to download it...

laugh

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...