Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 speurend door alle forums en merken vergelijkende kom ik erachter dat er eigenlijk geen perfecte receiver bestaat die alles kan en alle features heeft. ( en ook gepatched is enzo ) en daarbij ook snel is, dolby digital ondersteund via zowel optical als electrical etc. Of bestaat er toch een 'perfecte' scanner maar is die gewoon onbetaalbaar? Het lijkt me interessant dat iemand een top 5 samensteld, beginnend bij het beste wat er is ( ook voor de hackers ) en daarbij op plaatst vijf de op dit moment meest interessante speler qua prijs/kwaliteit verhouding. Stel dat het budget niet uitmaakt, wat zal ik dan kopen ? Ik kom er niet uit welke receiver ik het beste aan kan schaffen. Heb het gevoel dat ik nog even moet wachten ivm nieuwe toepassingen maar ook SECA2 etc. harddiskrecording wordt waarschijnlijk een hot feature, dus dat zal ie ook moeten ondersteunen etc. Voelt iemand zich geroepen om een lijstje te maken zodat het antwoord op de vraag 'welke ontvanger' die veel wordt gesteld, en dus ook door mij, eenvoudiger te vinden is. Dat zou mooi zijn! thankx patrick
Ron Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 Een top 5 zal altijd persoonlijk zijn en nooit de algemene top 5 vertegenwoordigen. Als er een top 5 zou zijn gezien de verkoop van die receivers, zou Philips denk ik wel op nr. 1 staan met hun seca bakkie. Strong en pioneer zouden het ook niet slecht doen. Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 Hoi, ik doel dus niet op de Seca bakkies, maar op wat de beste spelers zijn onder de tweaker-bakkies, dus de favorite receivers van sat4all bezoekers / gebruikers. Ik vermoed dat die gebruikers allemaal meer wensen dan seca ! patrick
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 ok, ik zie dat er gisteren een vergelijkbare vraag is gesteld met subject 'ideeënbus' gewaardeerd met 5 sterren dus eigenlijk is hierbij mijn vraag deels beantwoord. bedankt !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen