Ga naar inhoud


[pvr 5000] wat zijn de ervaringen met de Homecast HS 9000 CI CD PVR


cor nelis

Aanbevolen berichten

wat zijn de ervaringen met de Homecast HS 9000 CI CD PVR ik zelf ook erg weg van de rebox 9000 (staat in bestelling maar kan nog switsen)

maar begreep op dit forum dat je met een homecast ongecodeerd op kan nemen om dat canal digital dit type ondersteunt

weet overgens niet of deze homecast kwalitatief en gebruiksvriendelijk is toz van een rebox 9000

 

topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou niet direct aan en homeast denken als ik u was want ik heb er erg veel problemen mee.

Heb al heel wat series die ik had opgenomen niet kunnen kijken door verkeerd decoderen of gewoon omdat de homcast had bedacht om maar een ander kanaal op te nemen.

Moet nog met de leverancier om de tafel want dit is echt te gek.

 

Emil

Vu+ Duo, Open Pli v2.0 en cccam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Emil, dan heb je zeker een Duitse Versie !

 

De Homecast 9000 CICD Benelux versie is op dit moment het meest betrouwbaar en een echt goed werkende TWIN PVR en Gecertificeerde ontvanger door Canaldigitaal en TVVlaandern . Waardering van Totaal TV is :''PERFECT''

Dat wil ik ook al weer niet zeggen maar wel nagenoeg PERFECT.

 

 

De Rebox is absoluut niet betrouwbaar en zou ik zeker niet aanschaffen, kijk aub op het Rebox Forum dan zul je de klachten zien, en ook met de nieuwe firmware heb ik al weer vastlopers gehad.

 

De Homecast 9000 is een Gecertificeerde ontvanger door Canaldigitaal en TVVlaandern en gewoon betrouwbaar KLAAR.

 

Maar let op, de Homecast Magic Pro is een echte Topper,TWIN PVR met alle Multimedia Functies die je maar kunt bedenken, web browser, mp3, divx,jpeg YOUTUBE, mountfuncties, RSS Feeds, Internet Radio , en ga maar door.

 

Heb vorige week een demo van mijn Dealer gehad en is gewoon waanzinnig.

Toestel is net in de verkoop en als ik mijn rebox 8000 heb verkocht dan ga ik verder sparen voor de MAgix Pro.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...