Gast Geplaatst: 21 juli 2001 Geplaatst: 21 juli 2001 Hallo Satters,<P>Volgend probleem, misschien weet iemand een oplossing of reden.<BR>Als ik naar Radio 7 Vlaanderen luister: Telecom 2B, 5 gr. West, 12,711H, 27,500 3/4 heb ik ongeveer 2 minuten prima ontvangst, daarna valt het geluid ca. 30 seconden uit om vervolgens weer terug te keren. Dit herhaalt zich iedere keer weer...!<BR>Ontvanger: Humax F1VACI, signal quality 90%.<BR>De andere radiozenders en VT4 ontvang ik perfect.<BR>Is dit soms een nieuwe vorm van codering...?<P>Groet
Gast Geplaatst: 21 juli 2001 Geplaatst: 21 juli 2001 Radio 7 heeft als station ID Magdalena.<BR>Ik heb al een oplossing gevonden: Bij "Advanced Search", Video PID van "auto" op 0 zetten, Audio PID van "auto" op 0 zetten en PCR PID van "auto" op 0 zetten. Dan een nieuwe search en Radio 7 verschijnt in te lijst van de TV zenders onder "user".<BR>Met je PC en Formule 2 kun je dan "user" om programmeren naar Radio 7. Hoe ik hem weer in de Radio lijst terug krijg weet ik (nog) niet. Iemand een idee...?<P>Misschien kan mij toch iemand uitleggen waarom dit effekt optreedt...?
Gast Geplaatst: 21 juli 2001 Geplaatst: 21 juli 2001 Sorry, Audio PID niet van "auto" op 0 zetten maar op 2438. Sorry..!
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 radio 7/magdalena is sinds vorige week omgedoopt tot "maeva" een van eerste en meest populaire vrije radiozenders zitten in belgië op de kabel en waarschijlijk ook op de schotel (ter informatie)
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Dat had ik al begrepen, maar kan iemand mij uitleggen waarom deze zender "hikt". Er is niet naar te luisteren.<BR>Op mijn Humax 5400 en Humax F1VACI hetzelfde verschijnsel...... Vreemd!<BR>
Aanbevolen berichten