Ga naar inhoud


[Sat4all] Rebox forum samenvoegen met VU+ en Kathrein !!!


Jürgen

Aanbevolen berichten

In het Off Topic forum schrijft Michel aangaande de continuïteit van o.a. het Rebox forum het volgende, zie <HIER>.

 

Ik weet niet hoe de overige forumleden hierover denken maar ik zou het persoonlijk heel vervelend vinden als de 3 genoemde fora samengevoegd zouden worden.

 

Voelt zich nog iemand van de forumleden geroepen om zich als moderator voor dit forum beschikbaar te stellen?

Eerder is de vraag ook al aan mij gesteld maar ik heb toen bedankt omdat ik 2 á 3 keer per jaar voor circa 2 maanden met vakantie in het buitenland ben en ik dan niet voor 100% kan garanderen dat ik dan ook altijd over Internet beschik.

 

 

 

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ook ik zou het jammer vinden, wanner deze forums worden samengevoegd.

 

En zelfs, wanneer ik de toets van Michel zou doorstaan, ik zit tegenwoordig meer in het buitenland als thuis, waardoor mijn bijdrage erg fragmentarisch zou worden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook jammer vinden. Ik ben normaal de hele week van huis. Ben int. chauffeur. Ik heb nu een website kunnen maken omdat ik de ziektewet zit. Ook ik heb er niet zoveel verstand van. Dus helaas.

gr. Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook jammer vinden als alles op een hoop zou komen.

 

De moderator eisen zijn al aardig naar beneden geschroefd.

Kortgeleden kwam niet in aanmerking voor het Moderatorschap vanwege mijn lage berichtenaantal (toen ca. 500-600) laatst zag ik dat er een moderator bijgekomen was met minder berichten dan ik toen had. Grappig dat ik daar nou juist op werd afgewezen.

 

Toch hoop ik dat er een moderator op staat voor ons Rebox forum. smile

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
In het Off Topic forum schrijft Michel aangaande de continuïteit van o.a. het Rebox forum het volgende, zie <HIER>.

Ik weet niet hoe de overige forumleden hierover denken maar ik zou het persoonlijk heel vervelend vinden als de 3 genoemde fora samengevoegd zouden worden.

Voelt zich nog iemand van de forumleden geroepen om zich als moderator voor dit forum beschikbaar te stellen?
Eerder is de vraag ook al aan mij gesteld maar ik heb toen bedankt omdat ik 2 á 3 keer per jaar voor circa 2 maanden met vakantie in het buitenland ben en ik dan niet voor 100% kan garanderen dat ik dan ook altijd over Internet beschik.








Volgens mij worden deze niet samen gevoegd, maar nog erger, ze worden alle drie terug geband naar de overige recievers.

Dit zou voor ons, als REBOX beziters HEEL JAMMER zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het samenvoegen van meerdere satelliet receivers zo veel verloren doen gaan voor de betreffende receivers (en voor sat4all), ik denk dat velen zullen afhaken vanwege het gegeven dat alles door elkaar komt te staan, dit komt niemand ten goede, ook sat4all niet.

Maar het is wel zo dat als de eigenaar/beheerder van deze site er zo over denkt dan is het niet anders.

 

Verder geef ik sathopper gelijk dat hij nu past nadat hij eerder is afgewezen vanwege het gegeven dat hij te weinig berichten geplaatst zou hebben en ergens anders leest of te horen krijgt dat een ander met minder geplaatste berichten (meer kennis of ervaring, dat is niet aan mij te beoordelen) wel moderator mocht worden.

 

We zien wel verder en ik denk dat er een verstandige beslissing genomen moet worden tegen het verloren gaan van veel kennis en het gegeven om een ieder te willen bijstaan met het delen van een ieder zijn gegevens over de betreffende receiver.

 

catw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het zeer jammer vinden wanneer dit alles samengevoegd wordt. Het wordt er een stuk onoverzichtelijker door. Ikzelf kan me niet aanmelden aangezien ik in de verste verte niet in aanmerking kom en ik er de tijd ook neit voor heb. Ik vind echter wel zeer nuttige informatie in het rebox forum. Dus een apart forum voor de Rebox is wat mij betreft zeer nuttig, en ik denk voor vele anderen ook. Ik hoop dat men dit inziet en dit forum ook zonder moderator best aardig werkt. En men het daardoor dus laat leven.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...