Ga naar inhoud


[Ferguson Ariva 200] Bewerkte zenderlijst terugplaatsen


Karoshi

Aanbevolen berichten

Als ik de lijst met kanalen en favorieten als *.abs op een Flashdrive of harddisk zet kan ik deze met ArivaEditor vervolgens weer inlezen op een Pc en eventueel wat veranderen.

 

Wat me opvalt is dat er dan onder "Favorite Group" vervolgens een hele rits staat van "Fav group 1" t/m "Fav group 32" maar de oorspronkelijke namen van de groepen met favorieten, zoals in de Ferguson stonden, zie ik hier niet terug.

 

De vraag is nu :

 

Als ik de firmware van de Ferguson opwaardeer en ik zet vervolgens de kanalen terug uit het bestand (*.abs) heb ik dan die namen nog of ben ik dan een gedeelte kwijt ?

Ik bedoel te zeggen heeft iemand van jullie dit al gedaan en wat is jullie ervaring hier mee. Blijven de favorieten behouden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens het Pdf bestand wat ik hier bij ArivaEditor heb zitten zou dit de manier zijn om de zenderlijst terug te plaatsen :

 

Update via USB kiezen, als "Upgrade mode" userdb kiezen en het bestand wat je terug wil zetten selecteren, daarna start.

 

Als dat de manier is waarop je het hebt gedaan, met als resultaat dat alles is veranderd, dan is het duidelijk dat er een andere manier moet zijn

om alleen de zenderlijst goed terug te zetten.

 

In ieder geval voor mij nog even een reden om niet met firmware te experimenteren.

 

Mochten er mensen zijn die betere resultaten hebben geboekt op een andere manier dan boven beschreven, natuurlijk graag een reactie.

 

Mvg,

 

Karoshi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...