Stardust Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Ik ben op zoek naar de laatste updatesoftware voor de Linkey, de S2EUpdate_final. Weet iemand die nog ergens te vinden ? Via Google komen er wel hits uit, maar helaas niets concreets.
Stardust Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 Voor de duidelijkheid: De software waarmee je de linkey kunt updaten.
maja Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 # aar # Linkey versie 1.20 met update tool - DreamBox Support Als je dit ingeeft in google vind je het wel
satencom Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 je kunt software V1.20 alleen laden als je de software V1.10 in de linkey hebt staan. Gebruik ook de nieuwe upload tool S2Eupdate versie 1.20 !!! Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Stardust Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Bedankt voor jullie reacties. Ik zoek de laatste versie van SE2Update, de zogenaamde final-versie. Dit zou versie 1.24 moeten zijn. Beetje verwarrend is dat de firmware van de Linkey soortgelijke versienummering heeft, maar het gaat dus om de updatetool, niet om de firmware. Op het "thuis"-forum van de Linkey is destijds de link geplaatst naar dit bestandje, maar sinds de site vernieuwd is werken oude links niet meer. Uiteraard heb ik aldaar ook mijn vraag gesteld, maar tot nu toe zonder resultaat. Wie heeft updatetool SE2Update_final (versie 1.24) nog ergens liggen ?
CEASAR W Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Hallo Stardust Dan zal het deze zijn Ceasar S2Eupdate_final.zip
Stardust Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 Dit is de hoogste versie (versie 1.2.0.2) die ik tot nu toe gezien heb. Ik denk dat dit inderdaad de final moet zijn. Tnx, Caesar !
loodernaar Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 hallo als je een linkey wilt updaten moet je daar een speciale kabel voor hebben? ik gebruik een printer kabel en krijg geen verbinding. groeten bert
Johan45 Geplaatst: 17 juni 2011 Geplaatst: 17 juni 2011 Je zal wel een seriële kabel bedoelen. De linkey heeft namelijk geen printerpoort. Om je Linkey te updaten heb je een USB kabel nodig en de linkey software voor gebruik met USB. Vult u rustig aan !!!
loodernaar Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 Origineel bericht van: Johan45 Je zal wel een seriële kabel bedoelen. De linkey heeft namelijk geen printerpoort. Om je Linkey te updaten heb je een USB kabel nodig en de linkey software voor gebruik met USB. nee ik bedoelde de usb kabel van de (moderne) printer. of heeft de linkey een speciale, alleen voor de linkey te gebruiken kabel. groeten Bert
CEASAR W Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 Het is een gewoon usb verloop kabeltje USB A male - USB B male Ceasar
seije017 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 ik heb hier 2x een linkky liggen waar ik niet meer in kom via de usb kabel krijg ik geen kontakt met die dingen. zijn ze nu overleden of kan ik ze nog op een andere manier benaderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen