geronnimo Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: S.A.N. Hoi, Denk dat we hetzelfde willen, ook ik heb als doel om de HTPC uit de huiskamer te verwijderen en "alles" met de VU+ te doen. Zoals ik reeds aangaf kan ik de share op de NAS benaderen vanaf de VU+ ik probeer dat (bij voorkeur) met de standaard aanwezige mediaplayer. Ik zie dan wel de directory, maar niet de inhoud van de directory. Wat gaat er fout , welke file(s) moeten er juist wel of mogen er juist niet staan op die share. en zijn er vershillende eisen/voorwaarden voor de vershillende type's (mkv, divx, iso) Nico Ik zit met precies hetzelfde probleem, ik hoop dat iemand dit kan oplossen in jip en janneke taal.
Dutchsat Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Als je met FTP software werkt, veel FTP software maakt niet max. gebruik van de beschikbare bandbreedte van je netwerk. Probeer eens een client zoals VFTpx, TightFTP of GoFtp, deze benutten je max. netwerk snelheid. Draadloos wil ook wel eens langzamer gaan, zeker bij oudere hardware, maar ik ga ervan uit dat je gewoon de verbindingen via je router hebt lopen en dat je onder windows werkt aan je client kant. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
robbedoeske Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Gewoon DCC kan ook hoor,en idd ongeveer 20 min of zoiets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen