Satlook Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Een tijdje geleden ben ik overgestapt naar PLI, Daarna lukte het me niet meer om dvd's te branden. Ik dacht dat het misschien aan de image zou liggen , nou heb ik gisteren avond de laatste image geladen van 19-09-2010. Maar kan nu nog steeds geen films van mijn HDD branden . Misschien doe ik iets verkeerd, ik ga als volgt te werk. Ik ga naar menu, dan druk ik " applicaties" Druk op DVD burn Voeg titel toe door middel van groene toets. Druk daarna op menu en selecteer " Beschrijf dvd " Dan gaat hij ook beginnen, maar als hij bij 41% is dan stopt hij en ik krijg de volgende melding: DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Littlesat Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Deze fout had je met PLi enige tijd geleden en zou nu niet meer moeten zijn. Heb je DVD burn wel vanaf de downloads geïnstalleerd? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Satlook Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 Citaat: Heb je DVD burn wel vanaf de downloads geïnstalleerd? Nee, hij zat er na het flashen al in. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen