Gast uplink Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Hallo, Een paar maanden geleden installeerde ik een probeerversie van Avira Premium Security Suite. Beviel me niet echt waardoor ik het na enige tijd weer deinstalleerde volgens alle regels der kunst. (Revo deinstaller, vervolgens Crap Cleaner) Leek goed te gaan, in ieder geval was het geen beletsel om probleemloos Kaspersky CBE10 te installeren dat overigens als een zonnetje draait. Bij het inrichten van een Betamax-account ondervond ik dezer dagen echter dat de Avira firewall nog actief zou zijn waardoor de verbinding geblokkeerd werd. Wie kan me evntueel verder helpen om het laatste restje Avira van de hd te verwijderen? In Program Files bestaat geen map Avira meer en ook alle registersleutels ontbreken. Ik ben min of meer ten einde raad; wie kan me helpen aan de gouden tip? Bedankt, roy
lock Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Probeer deze eens: http://www.appremover.com/ "That's another fine mess you've got me into"
Gast uplink Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Bedankt @ Sjaak(k) en @ Lock voor jullie reacties! Systeemherstel had ikzelf al -vergeefs- geprobeerd (sorry alsnog voor het niet vermelden..) De sporenwisser heeft jammer genoeg niets uitgehaald; vreemd genoeg is er daarentegen nog wel een restje AVG (=uit veel vroegere tijden) naar boven gekomen! Nogmaals dank, roy
Xilence Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 http://www.themisteriosos.com/uninstall-avira-antivir-completely.htm Zou eerst de tools proberen. Als dat niet werkt dan weer de applicatie geheel installeren en daarna de tools gebruiken. Avira uninstaller ect suc6
Gast uplink Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Hallo Xilence, Een late reactie weliswaar van mijn kant maar het is uiteindelijk toch nog een grotere klus geworden. De wapenfeiten op een rij: Alle (verwijderings)tooltjes geprobeerd, vergeefs helaas Vervolgens, afgaand op jouw advies, eerst de huidige Kaspersky CBE10 verwijderd en daarna Avira's proefversie opnieuw geinstalleerd. Tenslotte weer gedeinstalleerd volgens het "boekje" en toen bleek Avira's firewall nog steeds actief te zijn. Als laatste mogelijkheid heb ik het Avira-zaakje weer geinstalleerd, de firewall op inactief gezet en het programma opnieuw verwijderd. De laatste procedure bleek een gouden greep want vlgs Windows zouden er meerdere firewalls aanwezig zijn maar geen een actief. Via omwegen dus toch nog het gewenste resultaat bereikt..! Hartelijk bedankt voor het meedenken en de link Groet, roy ter geruststelling: op dit moment is de firewall van K. actief, hóór! K. kan ik trouwens van harte aanraden, zeer volledig en het kost niks n.b.: wat een leuke Avatar; wie is dat ventje toch weer????
vGnp Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: uplink n.b.: wat een leuke Avatar; wie is dat ventje toch weer???? DirkJan. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: lock Probeer deze eens:http://www.appremover.com/ bedankt lock gaan we eens testen... of daarmee ook de legacy drivers weggehaald worden. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen