toniovH Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 heb een venton hd200 gekocht(18/9)maar nu werkt mijn kaart werkt niet
Gast aart44 Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 En wij maar raden wat het is?? Heeft de kaart wel gewerkt in deze ontvanger?? Hoelang heb je deze kaart in bezit en is hij geaktiveerd? En werkt de kaart wel in een andere ontvanger? OP welke datum staat de kaart kaartinfo kan je vaak opvragen? En als je hem omdraait werkt hij dan ook niet?
M_Z Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 En heb je de nieuwste firmware er al op zitten? Die vind je op www.venton.be M_Z
toniovH Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 Sorry voor de onduidelijke omschrijving van mijn probleem. Ik heb een strong srt8000 met een canaaldigitaal abo (werkt prima). Nu dacht ik als ik deze in de venton hd200 zet dat deze gewoon zou werken (dus niet). Volgens M_Z(moderator)zou ik een nieuwere firmware update kunnen proberen (tjeetje). Nu nog uitzoeken hoe dat werkt. In iedergeval bedankt voor je snelle reactie
toniovH Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 nieuw gekocht ...dacht dat zit er op .. moet nog ff kijken ...bedankt voor de reactie/tip
Satelliet Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Zelfs zonder die nieuwe update moet de Canal Digitaal kaart toch werken. U heeft toch de kaart niet op dezelfde wijze als in de 8000 ingebracht, want dan werkt die niet. De kaart moet met de chip naar omlaag in de bovenste kaartlezer. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Murdock Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 De Venton heeft oorspronkelijk een Conax kaartlezer. Veel verkopers zullen niet de alternatieve software erop zetten i.v.m. de geintegreerde CCcam en mogelijke juridische issues. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
toniovH Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Geplaatst: 25 september 2010 bedankt voor de reacties na de update (3.17) werkt het prima
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen