robbedoeske Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Kan het zijn dat de EPG in OpenPli veranderd is? Heb vanmorgen een update gedaan en het ziet er anders uit nu als ik op de EPG knop druk. Moet eerst een boeket selecteren enz,of is het wellicht een instelling?
Tonskidutch Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Als er op de ingestelde zender geen EPG is of wordt uitgezonden komt inderdaad het venster met de bouqetten eerst. (tenminste hier met VTI image) misschien zijn er gaten in de EPG-import. ciao Second Life Mungo Parker
Moderator wiz Geplaatst: 20 september 2010 Moderator Geplaatst: 20 september 2010 Daar leek het wel op (gaten). groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
wortellica Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Ik weet niet beter als dat het zo werkt.
robbedoeske Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 Het was mij nog nooit eerder opgevallen,maar het is nu weer oke..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen