Gast zwartemerel Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 mijn afstandsbediening doet opeens niets meer. als ik op 1 van de knopjes druk knippert de TV of Dream button ook niet meer rood. Batterijen vervangen door nieuwen, maar dat helpt niets, wat kan dat zijn? als hij defect zal zijn, waar kan ik dan het best een nieuwe bestellen? Iemand ervaring met de Logitech Harmony? maar die moet je toch inleren met een originele afstandsbediening?
Varkentjes Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Klinkt als defect. Kijk anders eens op een Duitse veiligsite, voor een paar tientjes heb je al weer een nieuwe.
the boss Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Heb je gekeken of hij nog infrarood uitzend,Met camera kijken of telefoon. Verder kun je nog luisteren of ie nog moduleert,door hem tegen een transistor radio afgestemd tussen 2 zenders op kortegolf of middengolf te luisteren. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Gast zwartemerel Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Een wonder is geschiet kheb toen ik het berichte gepost heb, de batterijen eruit gehaald, en laten liggen. ben nu weer thuis, doe de batterijen er weer in en hij doet weer... heel vreemd, maar hij werkt weer. kga nu toch is kijken naar een andere afstandsbediening, wat het geweest is? geen idee...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen