jaapvp Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Hallo allemaal, Ben al een tijdje aan het tobben met de services op 23 oost. sommige kanalen op 23 geven een snr en ber van 0.00, niet allemaal. Bij die kanalen is geen beweging in te krijgen, nul,nul :-) variatie en uiteraard geen beeld. (abo is betaald, hoor) Iemand een tip, hint om verder te komen, ik wil al een nieuwe LNB en/of diseqc gaan kopen. (de pech is dat deze LNB maar 1 aansluiting heeft en alleen maar aangesloten zit op de diseqc van de DM800. In afwachting, Jaap
satencom Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 weet wel zeker dat de schotel goed staat ,en met 1 lnb hoef geen DiSEqC" switch te gebruiken hoor Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
jaapvp Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 Sorrie, ik ben niet helemaal duidelijk. 3 dreamboxen in huis, 500, 7000 en de 800 op een bisat en separate schotel. De bisat heeft 3 quad LNB's op 13, 19 en 28. De separate schotel heeft een LNB op 23, echter maar met 1 aansluiting. Zat ooit een quad maar die is vorig jaar defect gegaan. Ik heb hem toen, voor nood, uitgewisseld met een phillips LNB, uit een campingsetje, omdat de 800 in de huiskamer staat. (te lui om een quad te gaan kopen, en het ging tot vorige week goed. Via de diseqc de bisat dus aangesloten op alle receivers en is de 800 alleen op 23-oost uitbedraad. Juist 23 oost op de 800 (de separate schotel) heeft dit probleem op weer enkele zenders, ik heb dus geen referentie op de andere ontvangers. Het image van de 800 is PLI-jade3. niks aan veranderd. Groetjes, Jaap
ferrarisat Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Origineel bericht van: jaapvp Sorrie, ik ben niet helemaal duidelijk. Het image van de 800 is PLI-jade3. niks aan veranderd. Groetjes, Jaap Waarom geen open pli?? jade3 is zo oud is het een clone?? Heb je de sat. al eens gescand??? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
jaapvp Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 Bedankt voor je reactie. Het is een originele box.(hoop en denk ik) gekocht in een-of-andere-stad bij een-of-andere-winkel Sat's gescand? Yep na problemen op 23. Open PlI? Is zeker een optie. Had er al aan gedacht om opnieuw te flashen. Misschien is er iets in de software omgevallen... Zat gister op PLI te kijken maar zag bij openpli bij elke versie "unstable" staan. Dit weerhoudt me. J.
ferrarisat Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 unstable zegt niets het draaid hier perfect gewoon proberen zou ik zeggen DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
satencom Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 ik denk gewoon een nieuwe lnb plaatsen of nog een lnb op de bisat zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Varkentjes Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Origineel bericht van: jaapvp *knip* Zat gister op PLI te kijken maar zag bij openpli bij elke versie "unstable" staan. Dit weerhoudt me. Unstable betekent in dit geval alleen dat de versie nog onderhevig is aan veranderingen, de inhoud kan dus steeds een beetje wijzigen. Stabiel is het in ieder geval wel en het is zonder risico gewoon gebruiken.
Gerard 76 Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 unstable is gewoon een ongelukkige woordkeuze deze wordt door sommigen verkeerd geinterpreteerd. (in dit geval)
Littlesat Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Citaat: Unstable betekent in dit geval alleen dat de versie nog onderhevig is aan veranderingen, de inhoud kan dus steeds een beetje wijzigen. Stabiel is het in ieder geval wel en het is zonder risico gewoon gebruiken. Unstable wil hier niet zeggen dat het image niet stabiel is. Echter het kan zelfs zeer stabiel zijn! Het staat er eigenlijk alleen omdat het image automatisch gebouwd wordt 's nachts vanaf onze PLi sources. Als er iets de dag ervoor aangepast wordt aan de sources dan zou het kunnen zijn dat het image niet goed kan werken. Echter als je op het PLi forum links naar het "stoplicht" kijkt en dat staat op groen tegen de avond dan kun je er rustig van uitgaan dat die "unstable" er voor spek en bonen bijstaat. Ach ja...een unstable image veranderd niet meer. De dag erna komt er gewoon weer een nieuwe... Bovendien kun je er zeker vanuit gaan dat de laatste unstable stabieler is dan de laatste Jade-3!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jaapvp Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 Dank aan allen, ik ga binnenkort openpli installeren. Doen jullie per dag een update? Jaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen