Gast mrijsje Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Hallo, wie kan mij helpen met de instellingen voor mijn schotel?? ik heb een triax 78 met een twin houder.als ik voor de schotel sta, dan heb ik aan de rechterkant een enkele lmb voor hotbird 13.0 en in aan de linkerkant duo quard 19.2/23.5 astra. verder een verdeler met 4x in en 1x uit.het probleem is dat ik via de verdeler alleen 19.2 en 13.0 hotbird krijg.maar als ik de coax direkt op de duo aansluit dan krijg ik wel 19.2 en 23.5 astra,is dus wel allemaal goed afgesteld buiten of niet?? receiver is een dreambox hd800. wie kan mij verder helpen??? met vriendelijke groet mrijsje
satencom Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 dat gaat zo ook niet lukken een duo lnb heeft DiSEqC switch om dit wel werkend te krijgen zal je een spaun sur 220 nodig hebben Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast mrijsje Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 ok, houd dat in dat deze verdeler de coax van de duo in gaat en er dan 2 aparte signalen 1x 19.2 en 1x 23.5 naar de 1e verdeler gaat??? in elk geval heel erg bedankt voor de snelle reactie.
satencom Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 en dat ziet er zo Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast mrijsje Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 wat heerlijk als mensen weten waar ze over hebben,te gek man precies wat ik nodig had,volkomen duidelijk. heel hartelijk bedankt. een vraag heb ik nog,puur uit teorie. ik heb bij de duo 1 uitgang over,als ik die op de verdeler aansluit kan ik dan wel de 23.5 apart toevoegen?? zonder deze extra swichts mvg mrijsje
satencom Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 als je het zo aan sluit heb 19.2en 23,5 en de13 ,de andere aansluiting van de duo lnb zou kunnen gebruiken voor een andere ontvanger er zullen altijd meer mogelijk heden zijn het is altijd nog uit te proberen natuurlijk Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast mrijsje Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 hier heb ik voor de zekerheid nog even een foto van verdeler gemaakt die ik nu heb helaas krijg het niet voor elkaar de foto te uploaden,hoe hebben jullie dat gedaan??mvg mrijsje
vGnp Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Origineel bericht van: mrijsje hier heb ik voor de zekerheid nog even een foto van verdeler gemaakt die ik nu heb helaas krijg het niet voor elkaar de foto te uploaden,hoe hebben jullie dat gedaan??mvg mrijsje Bestandsbeheer vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast mrijsje Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 is de positie van de lnb's in de compilatie zoals het zou moeten?? ik heb ze andersom, maar krijg wel beeld beide 86%. mvgr mrijsje
satencom Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 jou lnb's zitten goed die van mij, zit als je goed bekijkt anders om Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast mrijsje Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 jongens en meiden wat zijn jullie goed, echt toppie ik ga morgen gelijk aan de slag, en als ik al die mega foto's van gigantiese opstellingen zie is er nog een hoop werk voor mij. bedankt voor alle info. mvgr. mrijsje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen