Ga naar inhoud

Hoe aansluiten duo quad 19.2/23.5 astra en hotbird 13.0 voor 1 tuner

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, wie kan mij helpen met de instellingen voor mijn schotel?? ik heb een triax 78 met een twin houder.als ik voor de schotel sta, dan heb ik aan de rechterkant een enkele lmb voor hotbird 13.0 en in aan de linkerkant duo quard 19.2/23.5 astra. verder een verdeler met 4x in en 1x uit.het probleem is dat ik via de verdeler alleen 19.2 en 13.0 hotbird krijg.maar als ik de coax direkt op de duo aansluit dan krijg ik wel 19.2 en 23.5 astra,is dus wel allemaal goed afgesteld buiten of niet?? receiver is een dreambox hd800. wie kan mij verder helpen??? met vriendelijke groet mrijsje

Geplaatst:

dat gaat zo ook niet lukken een duo lnb heeft DiSEqC switch om dit wel werkend te krijgen

zal je een spaun sur 220 nodig hebben

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ok, houd dat in dat deze verdeler de coax van de duo in gaat en er dan 2 aparte signalen 1x 19.2 en 1x 23.5 naar de 1e verdeler gaat??? in elk geval heel erg bedankt voor de snelle reactie.

Geplaatst:

en dat ziet er zo

post-33015-1318261298,0105_thumb.jpg

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

wat heerlijk als mensen weten waar ze over hebben,te gek man precies wat ik nodig had,volkomen duidelijk.

heel hartelijk bedankt. een vraag heb ik nog,puur uit teorie.

ik heb bij de duo 1 uitgang over,als ik die op de verdeler aansluit kan ik dan wel de 23.5 apart toevoegen?? zonder deze extra swichts mvg mrijsje

Geplaatst:

als je het zo aan sluit heb 19.2en 23,5 en de13 ,de andere aansluiting van de duo lnb zou kunnen

gebruiken voor een andere ontvanger er zullen altijd meer mogelijk heden zijn het is altijd nog

uit te proberen natuurlijk

Geplaatst:

hier heb ik voor de zekerheid nog even een foto van verdeler gemaakt die ik nu heb

helaas krijg het niet voor elkaar de foto te uploaden,hoe hebben jullie dat gedaan??mvg mrijsje

Geplaatst:
Origineel bericht van: mrijsje
hier heb ik voor de zekerheid nog even een foto van verdeler gemaakt die ik nu heb

helaas krijg het niet voor elkaar de foto te uploaden,hoe hebben jullie dat gedaan??mvg mrijsje

Bestandsbeheer

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

is de positie van de lnb's in de compilatie zoals het zou moeten?? ik heb ze andersom, maar krijg wel beeld beide 86%.

mvgr mrijsje

post-54074-1318261298,5956_thumb.jpg

Geplaatst:

jou lnb's zitten goed die van mij, zit als je goed bekijkt

anders om

post-33015-1318261298,8598_thumb.jpg

Geplaatst:

jongens en meiden wat zijn jullie goed, echt toppie ik ga morgen gelijk aan de slag, en als ik al die mega foto's van gigantiese opstellingen zie is er nog een hoop werk voor mij.

bedankt voor alle info. mvgr. mrijsje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen