GHP Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Ik lees Ziggo zenders altijd handmatig in per frequentie, werkt altijd. Kost alleen wat meer tijd. Kijk even voor jouw frequentie op http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Varkentjes Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Origineel bericht van: FransT Inmiddels heb ik het bestand cable.xml van een Sat4All lid ontvangen en nu kan ik wel die optie kiezen en heb ik de zenders kunnen inlezen op enkele zenders na (o.a. RTL8 en Film Action). Misschien heb je een idee waaraan dit nu kan liggen. Kun je zien met het programma DreamBoxEdit of die zenders wel in het bestand zitten? Ik vermoed eigenlijk van wel want die zenders zijn er wel al een tijdje. Probeer anders nog eens een handmatige scan op de frequenties 658.7500 en 372.0000 met Symbol Rate 6875 en QAM64. Dat zijn de frequenties waar deze 2 zenders voor jou te ontvangen moeten zijn.
FransT Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Geplaatst: 22 september 2010 Kun je zien met het programma DreamBoxEdit of die zenders wel in het bestand zitten? Ik vermoed eigenlijk van wel want die zenders zijn er wel al een tijdje. Probeer anders nog eens een handmatige scan op de frequenties 658.7500 en 372.0000 met Symbol Rate 6875 en QAM64. Dat zijn de frequenties waar deze 2 zenders voor jou te ontvangen moeten zijn. Alle zenders zitten erin maar bij inlezen lees ik er maar 210 v/d 310 in. Bij handmatig inlezen kan ik slechts drie digits ingeven dus 4200000 wordt 420 maar 5387500 wordt dus 538 en levert dus geen zenders op.
Varkentjes Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 539MHz ligt het dichtst bij de 538,7500. Heb je 539 dus ook al geprobeerd?
FransT Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Geplaatst: 22 september 2010 Han liet mij weten dat ik de frequenties naar boven kan afronden en dat werkt inderdaad prima. Dus ik kan nu alle zenders handmatig inlezen die ontbraken.
Littlesat Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Citaat: maar beter hanteerbaar dan Pli jade3. Uiteraard want PLi is inmiddels al doorgegaan en stukken verder met OpenPli - elke dag een nieuw image. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dream1975 Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Origineel bericht van: FransT Bij mij werkte de rotoraansturing niet goed. Als ik dan naar het rotormenu ging resette het programma zichzelf. Het bericht meldde dan dat je de fout naar Dream Multimedia moest sturen hetgeen ik heb gedaan. Bij Newnigma2 werkt het soms vanzelf en soms moet ik naar het signaalzoekmenu gaan om de juiste satelliet te pakken. Dit is dus ook nog niet zoals het hoort, maar beter hanteerbaar dan Pli jade3. Groet, Frans Zoals Littlesat al aangaf, probeer het eens met OpenPLi (die is al meer dan een jaar verder in ontwikkeling).http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php (en let niet op het woord unstable) Waarschijnlijk werkt dan alles zoals je wilt en heb je ook de cable scan weer tot je beschikking. Ook heeft OpenPLi extra zaken voor Ziggo (zoals Picons en dergelijke voor het Ziggo netwerk)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen