Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doordat mijn actuator (echostar) niet wou draaien (geen puls), heb ik hem los gemaakt,zat weer een spin in die een soort cocon gemaakt had maar na deze verwijderd te hebben deed die het nog steeds niet.Toen maar verder los gemaakt, maar toen de kap loskwam, kwamen ook de tandwielen mij tegemoet. Heeft er soms iemand een foto of tekening hoe deze moeten zitten? bvb dank

Geplaatst:

je zult hem toch weer moeten proberen weer in elkaar te zetten er is weinig

over bekent hoe hij in elkaar zit

o mooi hij doet het weer hopen dat zo blijft

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ja, hij doet het weer,een beetje bekijken hoe 1 en ander kan zitten en werken en ineens paste het, maar durfde hem niet meer los te maken om bv een foto te maken,was al blij dat het werkte.

Geplaatst:

Als je hem los hebt kan je de lagers vervangen door waterdichte van skf dan gaat ie nog zeker 15 jaar mee. dat is nl het zwakke punt van deze actu. doordat er speling op de lagers komt gaan de tandwielen slijten. Ik had de mijne reeds 12 jaar en heb dit een 7-tal jaren geleden uitgevoerd en ie werkt nog steeds goed.

Mvg

Garry

Geplaatst:

Zo ver wou ik niet gaan, was al blij dat die het weer deed.

Moet zeggen dat de tandwielen, allemaal van kunststof, er erg goed uitzagen, ondanks dat hij ong. 25 jaar oud is en toch wel erg intensief gebruikt is. Iets van watersporen heb ik niet kunnen ontdekken. Maar ik denk als die weer erge problemen geeft ik een nieuwe koop.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen