Ga naar inhoud


[Premium HD] Enigma 2 op AZBOX


alias haha

Aanbevolen berichten


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ik denk als de importeur slim is, dat hij die jongens wel gemotiveerd krijgt.


Het zou de redding wel wezen voor de Azbox, deze E2 firmware.
Al zouden de AZ gebruikers dit wel ontkennen.
Ik denk als de FW goed draait dat het een kwestie van tijd is dat de meeste gebruikers overschakelen.
Als je de berichten mag geloven is Opensat zelf ook bezig met het herschrijven van de firmware.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: keessie100
Ziet er goed uit zo te zien, zondag maar eens proberen op een box bij me. Werkt Cccam er ook al in??

Dan moet je niet bij het einde beginnen te lezen, maar bijvoorbeeld HIER in ditzelfde topic, dan vind je alle info hierover.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Je kunt zelf de afstandbediening codes aanpassen. Wellicht werkt standby dan, want standby vanuit de webif lijkt wel te werken.

 

Probeer anders een standby.py te vinden, of ergens de code aan te passen ;-)

 

Youtube werkte gewoon automatisch omdat er weer een mediacodec is toegevoegd

 

Gr.

 

Sattomy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als opensat zelf ook weer met een nieuwe firmware komt, zal er een keuze gemaakt moeten worden.

Dan is nog de vraag of je kunt veranderen van E2 naar de nieuwe van opensat.

Het lijkt mij toch beter als opensat zich ook voor E2 zou inzetten, dan hoeven er geen keuzes gemaakt te worden smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de enigma goed werkend draaien maar krijg op geen enkele manier na het veranderen van de hdmi waardes de optie deze te verzetten naar 1080P.

In het settings menu verschijnt component, scart, dvi en dvi PC maar geen HDMI keuze.

Waarschijnlijk heeft dit te maken daar de firmware een aftreksel is van de dm800 dus ik neem aan dat dvi gekozen dient te worden.

 

daar echter geen hogere keuze dan 1080i???

 

wat doe ik fout daar ik in het forum echt lees dat 1080P nu tot de mogelijkheden hoort?

Ik draai de laatste E2 voor Azbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanavond eens deze v1.0.29 gebrobeerd op een oudere EliteHD. Maar nu viel me op dat op veel kanalen geen geluid was. Soms kreeg ik er door veelvuldig heen en weer zappen wel geluid op, dus ligt het toch niet aan de kanalenlijst (Henksat) en ook als ik handmatig zelf kanalen laat zoeken heb ik het probleem dat veel kanalen geen geluid geven en dan opeens weer wel.

Ook heb ik veelvuldig hakkelend beeld, vooral met gecodeerde kanalen. Na enkele zaps wil de ontvanger ook wel eens compleet vasthangen. Draaiende wieltjes komen ook nog vaak in beeld voordat hij schakelt.

Onbegrijpelijk inderdaad dat er nu fixes voor de mediaplayer komen en youtube geïmplementeerd wordt. De normale tv-kijk functie is nog niet klaar, verre van zelfs.

Een klein beetje teleurstellend en tegelijk toch weer een genot t.o.v de originele software. Ik hoop gauw op verbetering in de Enigma2 firmwares.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...