Ga naar inhoud

[Televisie] Mobistar lanceert een nieuwe tv beleving!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: juleke21
hier in limburg met spriet :3 tv en 3 info kanalen met RECLAME over telenet.
tv zenders zijn gecodeerd zijnde actua-gunk-info

Gunk en Actua liggen toch open.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast petervanleeuven
Geplaatst:

mobistar tv de lucht in toppakket 10 euru per maand wel het zelfde als tv vlaanderen top pakket enkel de prijs scheelt !!!! wink

Geplaatst:

Kostprijs € 55,00 pm + € 10,00 pm toppakket = € 65.00 pm

Inclusief internet en vaste telefoon.

Heb nu scarlet Internet en telefoon aan € 40,00 pm

TVV aan € 19.95 toppakket

Dus samen: € 59,95 pm

Mobistar zal dus veel beter moeten doen om mij te doen overstappen.

Hierbij heb ik bij Scarlet 100 GB download. Bij Mobistar is dit beperkt tot 30 GB pm. Hierboven bijbetalen.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Bij mobistar is het ook onbeperkt internet.

bij scarlet moet je 5€ extra bijtellen omdat je anders niet onbeperkt kan bellen met je vaste lijn.

Ik betaal bij scarlet wel 60€per maand dacht ik maar dit is waarschijnlijk omdat ik reeds jaren one klant ben. Dus hoe jij maar 40€ betaald is mij een raadsel.

Ik vraag ook al maanden belgacom tv bij aan, technisch mogelijk maar oei je ben een klant die reeds jaren een one heeft.. procedure moet nog worden geschreven hoe we dit gaan omzetten, dus wacht nog maar enkele maanden meneer. We zulle dit ooit wel kunnen. Dus zo goed is scarlet zeker niet voor mij.

Wat het verschil is buiten de prijs is mij niet duidelijjk en one moet 50€ betalen + 5€ voor onbeperkt te kunnen telefoneren. een internet + telefonie betaalt inderdaad maar 40€

Ik heb een one en weet begot niet wat ik meer heb dan een gewoon abbo van 40€ geen belgacom tv das duidelijk. Dus prijzen zijn niet vergelijkbaar.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:
Origineel bericht van: Xady
Ik betaal bij scarlet wel 60€per maand dacht ik maar dit is waarschijnlijk omdat ik reeds jaren one klant ben. Dus hoe jij maar 40€ betaald is mij een raadsel.

Gewoon even naar Scarlet bellen en zeggen dat je een nieuw contract wil van €40 (+€5 voor dat onbeperkt bellen). Ik heb dat gedaan en binnen 10 minuten was dat in orde. Je hebt dan wel een nieuw contract van een jaar.
Geplaatst:

Scarlet is voor mij bijna verleden tijd nu, ik ben het niet echt tervreden van hun service.

Als ik als oude klant verplicht word om een nieuw contract te nemen voor opties waar ik al jaren recht op heb. Zelfs elke maand teveel betaal omdat zij hun nieuwe klanten een beter voorwaarde geven.

Heb de aanvraag reeds gedaan bij mobistar. zelfde prijs voor het telefonie deel samen met het internet deel. De tv decoder komt er ook bij.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

Idd de service van Scarlet is niet om over naar huis te schrijven.

Maar ik heb tot nu toe gedaan gekregen wat ik wilde, al was dat niet altijd gemakkelijk.

De service van TVV is mijns inziens veel slechter, je krijgt daar wel antwoord binnen redelijke termijn, maar aktie ho maar. Kijk maar naar de verkeerde beeldverhouding van verschillende zenders.

Kijk ook maar eens naar de service van Telenet als jouw box weer eens vastgelopen is. Standaard antwoord, zus en zo opstarten. Resultaat: al jouw opnames gewist, want HDD opnieuw geformatteerd.

Ik wil maar zeggen het is overal wat met service.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ik bleef bij scarlet alleen omdat ik voor een vaste prijs kon telefoneren en ook internet heb.

Nu kan ik ook bij mobistar voor bijna de zelfde prijs telefoneren (ook onbeperkt) heb ook internet. De decoder krijg ik er bij. Bij scarlet wacht ik al maanden op de belgacom tv decoder. Wegens procedure is het niet mogelijk om bestaande klanten van een one over te zetten. Alleen ontvingen ze wel het geld voor die diensten. Sinds ze belgacom onderdeel zijn is de service ronduit slecht geworden.

als je problemen hebt met je modem dan ben je een week aan het wachten voor ze langskomen. Nu bij mobistar mag je dan een andere modem afhalen in een mobistarwinkel. Dus daar alleen al het voordeel.

De tv aanbieding is niet zo schitterend mischien. ##############################################

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zuppelan
Mij klinkt Mobistar in de oren als TV Vlaanderen maar dan zonder vrijheid van hardware...

Is ook gewoon knal hetzelfde voor het moment (qua zenderaanbod dan). In de toekomst krijgt mobistar wel het voordeel van interactivieit. Op dit moment is het voordeel voor de klant vooral de gratis hardware en gratis installatie die mobistar biedt.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

Tja... mooi woord... interactiviteit...

De MyTube-speler voor de Enigma2-ontvangers is ook interactiviteit. Of de Google Maps-client. Met vrijheid van ontvangers zit je zeker niet slecht.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zuppelan
Tja... mooi woord... interactiviteit...

De MyTube-speler voor de Enigma2-ontvangers is ook interactiviteit. Of de Google Maps-client. Met vrijheid van ontvangers zit je zeker niet slecht.

Tja, maar NetGemist of iWatch zitten er nog niet direct aan te komen op je vrij te kiezen hardware.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen