Xady Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 daimond is dus duidelijk een mobistarmedewerker die hier even komt lezen hoe er geschreven wordt over dit product. Nu volgens de reclame die men door onze strop smijt op tv is het inderdaad een beleving. Maar zodra je de box hebt is het uit met de pret. veel beloven maar weinig kunnen dit is wat er tot nu toe kan gezegt worden. Als dit niet betert zal dit pakket bij mij na aflopen van de verplichte tijd gegarandeerd terugvliegen. Als ze niet snel hun beloftes gaan waarmaken vrees ik hier toch voor. De mobistar winkeliers weten zelf niet wat ze verkopen. Mijn winkelier heeft zelfs het lef om zijn telefoon nooit te beantwoorden. (zijn uitleg de telefoon staat achterin de zaak) dus kan je je winkelier niet bereiken bij problemen. Je ka wel naar de winkel gaan maar dit kan niet elke werkende mens. dus blijft de eninge oplossing de HELdesk bellen. Eeuwig wachten en wachten dus. Veel beloftes en meer krijg je er niet. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
Rogge Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Origineel bericht van: daimond Beste lezers, ACTIVATIE is geen installatie kosten. Tijdelijk bied Mobistar geen gratis Activatie gezien de kostprijs van het hele gebeuren meer dan 500€ bedraagt. 120€ installatie, 399 de Set zelf, 3 maanden 55€ gratis. Beste, VOOR 8 oktober 2010 was er totaal geen sprake van 50 euro activatiekosten. Op 8 oktober werd de website van Mobistar wel degelijk aangepast ! Origineel bericht van: daimond Het is wel zo dat uw verkoper deze verborgen kosten u niet heeft medegedeeld. Om 9.00 uur 's morgens op 8 oktober 2010 stond ik al klaar in het Mobistar Center met mijn lijstje vragen. Ook activatiekost was één van mijn vragen - antwoord was GEEN activatiekost - die 50 euro was inbegrepen ! Origineel bericht van: daimond Voor sommige andere personen dat ik hier lees. GA altijd terug waar u deze BOX heeft besteld ( mobistar Center ) deze horen voor u te bellen naar Mobistar ( Rechtstreekse lijn ) vraag ALTIJD uw DOSSIER NR: indien u iets beloofd werd. (crediet nota of dergelijke ) Jullie horen eigenlijk mobistar niet te bellen voor uw problemen. de verkoper helpt u EERST, als hij/zij er niet aan uit komt!!! belt hij/zij zelf even terwijl u er bij bent ( binnen 4 min. aansluiting ). Zo is de werking van mobistar. Maar veel mensen zijn koppig en belasten mobistar en verspreiden onnodige laster. Ik ben al viermaal teruggeweest naar het Mobistar-center. Zonder reultaat. By the way : het dossiernr. waar je het over hebt, heb ik gekregen van de helpdesk(telefonisch dus), en NIET van uw Mobistar-center. Waarom beschuldigt u mij van onnodige laster ? Mutant HD 51K Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier 28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax. Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1
Xady Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Ik sta ook achter de tekst die Rogge plaatst. Activatiekost zou niet worden aangerekend hadden ze mij ook verteld. De winkels weten zelf niet hoe het juist werkt. mij hebben ze zelfs een duurdeer pakket aangesmeert omdat ik ook de nederlandse zenders wilde. Deze kon ik alleen krijgen in HD vertelde men mij. Helaas is dit ook weer niet waar. De zenderlijst wordt ook niet aangepast als TV vlaanderen iets weizigd. de zender 8 is nog steeds niet beschikbaar volgens hun toestel. De EPG meld nog steeds vanf 14 uur. Maar de zender is wel 24 uur per dag beschikbaar. De internet snelheid is ook niet wat het moet zijn. Echt een zwak pakket. Ik zal het zeker nu op dit ogenblik niet aanbevelen aan vrienden. als al de beloften waar gemaakt worden dan mischien wel. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
wied Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 niet klagen, maar handelen... en uw dossier doorspelen aan de ombudsman - www.ombudsmantelecom.be - ! Handelen gaat trouwens veel verder dan dat, door bijv. de volgende (bewuste) keuze te maken: 1. ouderwetse koperdraad als vaste lijn met "happy time", à ca € 20,00/maand 2. TVV basispakket als een goedkope "video-on-demand" service beschouwen à rato van ca € 10,00/maand 3. mobiel internet aan € 5,00/maand + € 1,00/dag Deze keuze kost mij € 45,00 - 50,00/maand, verspreid over 3 leveranciers! "Geld" is de enige taal die multinationals begrijpen... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Xady Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 In ieder geval je factuur goed nalezen. Ze hebben deze maand bij mij nu twee maal de adsl verbinding aangerekend. dit is 43 € zonder BTW dat ze me teveel wilden aanrekenen. Wel even gebeld met klantendienst. Na 30 min even te wachten had ik een medewerkster aan de lijn. Die na nog even wachten wel zag dat er een fout was gemaakt. volgend factuur zal worden aangepast. Dan even vragen om iets te wijzigen.. Dus doorschakelen.. Nee dit kan niet. Dus terug even wachten. Nu al meer dan een uur zijn de medewerkers aan de lijn. Niet moeilijk als ze de klanten met één medewerker niet verder kunnen helpen en deze telkens het moet gaan vragen. Mobistar tv een nieuwe beleving ?? Ja dat van even wachten en voor de rest, kan je er niet veel mee. Snel internet nee dit hebben we niet... Wel zullen we je dubbel aanrekenen. Na mijn verplichte periode zullen ze toch mij als klant verliezen. Dit is geen nieuwe beleving maar terug naar de prehistory. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
Edwin Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Tja, de fakturatie dienst van mobi is altijd al een probleem geweest. Kan er een boek van schrijven. Edwin
Gast daimond Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Mijn klanten weten dat Activering altijd betalend is. 55€ is de vaste kostprijs voor hele pakket NL. Dossier nr: JA die krijgt u van HelpDesk. maar laat uw Mobistar verkoper bellen niet jij? binnen 4min. iemand aan de lijn. Modem/tvbox Kapot. Altijd ZELF helpdesk bellen. waarom? Omdat enkele testen uitgevoerd worden eerst. dit gebeurd achter uw PC!!! sorry het klopt 30 aan de lijn hangen. eer u iemand aan de lijn hebt!!!! maar enkel voor deze problemen. Er zijn verkoper dat kijken naar hun Maandloon en Bonussen, heeft u zo iemand bij mobistar. sorry u gaat niet of slecht geholpen worden. Vind u iemand dat u echt wilt helpen, geloof me u word ook geholpen. Alles hangt af van de verkoper. ( iedere baas wilt dat zijn KASSA ringkilt!!! ook mijn baas ) maar er zijn grenzen. is de baas niet tevreden zeg dan zoek een andere ezel die klanten schuift. Persoonlijk sta ik achter mijn klant en niet mobistar of Proximus, Base, Telenet ( ben multi-operator ) dus NIET gebonden Ik lees deze forum niet veel, maar u mag gerust even mailen naar mij ....@daimond.be (alle namen zijn goed) indien u hulp zoekt en oplossingen. ik zal mijn best doen.
Xady Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 55€ vaste prijs??? denk dat het wel meer is, ze hebben ook verborgen kosten die ze aanrekenen. Zodra ik kan zal ik dit waardeloze abo opzeggen. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
CronoS Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Beetje offtopic; maar een leuk filmpje over Mobistar Een beetje in het kader van, Don't get mad, get even: --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Xady Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Er zijn weer nieuwe beloftes gedaan door mobistar, Hier enkele quotes uit het persbericht Citaat: Vooreerst kondigde Mobistar aan dat sinds gisterochtend de Mobistar App beschikbaar is voor alle eigenaars van een Android smartphone. Momenteel was deze functie enkel beschikbaar voor eigenaars van een iPhone. Hiermee kan je de TV-gids consulteren, maar ook direct in interactie gaan tussen de smartphone en de Mobistar decoder. Eenmaal de applicatie geïnstalleerd is, kan je de smartphone gebruiken als zapper en kan je je favoriete programma’s van op afstand opnemen. Eind april zal Mobistar ook zijn Mobistar App Store openen. Hiermee zal je direct Widgets kunnen downloaden en installeren op je televisie. Nadat je de applicaties hebt gedownload, zal de klant bijvoorbeeld toegang hebben tot Facebook, Twitter of Picasa op de televisie. Deze Widgets worden geïntegreerd in de interface van Mobistar TV. Citaat: VOD is voorzien voor het tweede quadrimester van 2011. We zullen dus nog enkele maanden moeten wachten alvorens we er van kunnen genieten... Wat betreft HD zijn de onderhandelingen nog steeds bezig met de verschillende zenders. In de loop van het jaar zal er dus resultaat moeten zijn. Benoit Scheen bevestigde ons dat de Franstalige HD-zenders (TF1 HD, France 2 HD, ...) snel op de markt zouden moeten verschijnen. Er is zelfs een grote kans dat de Franse zenders in High Definition beschikbaar zijn nog voor de Belgische zenders ! Lees het volledige persbericht na op http://nl.astel.be/Te-verwachten-nieuwigheden-van-Mobistar-in-2011-VOD-HD-zenders_3854 Vind het grappig, ze kunnne mij nog geen hogere snelhied geven dan 2400 kb/sec hoe gaan ze dan VOd leveren. of de apps?? Ze beloven weer veel, ze zijn teokomstgericht, maar dan wel de verre toekomst. Deze beloften zijn voor het jaar 2060 denk ik, als elke andere provider reeds lang deze opties heeft zullen zij er in het jaar 2060 gaan aan beginnen. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
lucdec2 Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Daarnaast is Mobistar momenteel bezig met de ontwikkeling van een satellietsignaal via een satelliet box, een alternatief dat in velerlei gevallen veel praktischer en mooier is dan een antenne ! Wat bedoelt men hier eigenlijk? Weet iemand meer?
ferrarisat Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Citaat: Slechte start voor Mobistar TV Mobistar TV werd op 8 oktober 2010 gelanceerd. Het was de eerste televisieaanbieder in de Benelux die satelliet en DSL in één nieuw televisieproduct samenbracht. Nu enkele maanden na de start kan Mobistar TV de vooraf gestelde verwachtingen niet waar maken. Het Belgische telecombedrijf heeft bekend gemaakt dat er op dit moment zo’n 10.000 klanten Mobistar TV bij het bedrijf afnemen. Mobistar werkt voor dit televisieproduct samen met het Luxemburgse M7 Group S.A. Dit bedrijf is de eigenaar van onder andere CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Bij Mobistar TV wordt de kracht van satelliettelevisie en DSL in één totaalproduct samengebracht. Mobistar koopt voor Mobistar TV de televisiekanalen bij M7 Group S.A in. Hiervoor maakt men in Vlaanderen gebruik van het televisieaanbod van TV Vlaanderen. In Wallonië gebruikt men het aanbod van TéléSAT. Daarnaast kan met de speciale hybride satelliet, DVB-T en IPTV decoder van Mobistar TV ook de ongecodeerd via Astra1- en Astra 3-satelliet, in Wallonië gaat hem om Astra1- en Hotbird-satelliet ontvangst, uitgezonden televisiekanalen bekijken. Het aantal van 10.000 televisieabonnees valt analisten tegen. Deze hadden verwacht dat Mobistar op dit moment rond de 20.000 televisieabonnees had weten te bereiken. De verwachtingen voor eind 2011 zijn dan ook drastisch naar beneden bijgesteld. Mobistar hoopt aan het einde van 2011 namelijk rond de 60.000 televisieabonnees te hebben. Analisten zien de infrastructuur als grootste boosdoener. Naast een ADSL-verbinding dient men ook een schotelantenne te installeren. Benoit Scheen, CEO van Mobistar, was bij de lancering nog heel zelfverzekerd over het succes van Mobistar TV. ““Deze innovatieve propositie is een ‘best of two worlds’ oplossing die Mobistar in staat stelt een geavanceerde quintuple-play aanbieder op de Belgische consumentenmarkt te worden. Dankzij de toevoeging van het satellietaanbod kunnen we de Belgische consument met Mobistar TV optimale flexibiliteit en keuzevrijheid bieden” liet Scheen de aanwezige pers bij de perspresentatie van Mobistar TV optekenen. Nu is Scheen terughoudender. Hij vergelijkt de lijn van de verkopen van Mobistar TV met die van de lancering van Belgacom TV in 2005. Scheen vergeet hier dan wel bij te zeggen dat in 2005 de televisiemarkt er geheel anders uitzag en in de tussentijd veel digitale televisie de standaard in België is geworden. Bron: Totaaltv Geschreven door: Jarco Kriek DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen