Loui (K) Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Een vraagje waar om is een skin zoals Magic HD niet universeel? Ik vind dit zo'n mooie skin maar deze draait alleen volgens mij op Pli.Het zou geweldig zijn Dat deze ook op Gemini en andere image draaide.Doet men vele plezier mee denk ik.
Littlesat Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Skins zijn nu eenmaal door de manier waarom enigma2 gebouwd is nauw verweven met het image. Aangezien de Magic-(E)HD skin nogal veel schermen customized is het nogal wat lastiger om hem universeel te krijgen. Echter... heb je hem al eens getest in Gemini? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 Nee maar als ik het bestand van deze skin kan krijgen zodat ik hem kan installeren in Gemini zou fijn zijn.of bestaat deze niet als los bestand?
Littlesat Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Veel test plezier... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Geplaatst: 24 september 2010 Geinstalleerd in de DM8000 0 fouten wordt er weer gegeven,opnieuw starten maar wordt niet weer gegeven in de lijst skin.Dus niet geschikt voor Gemini 5.1 Helaas.
Littlesat Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Citaat: Dus niet geschikt voor Gemini 5.1 Helaas. Heeft Gemini soms een eigen aangepaste skin lijst, zodat hij deze niet ziet??? Hoe kies je die skin. Dat moet via het normale menu gebeuren. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast MiLo Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Doe geen moeite, dat gaat toch niet werken.
Littlesat Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen