roymo Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Ik heb mijn schotel (Big Bisat) helemaal goed staan en kan de vrije zenders allemaal prima ontvangen. Ik heb de Astra 19,2, Astra 23,5, Hotbird 13 en Thor 0,8. Mijn smartcard heb ik al diverse keren geactiveerd, maar tot op heden ontvang ik niets. de zenderlijsten heb ik binnengehaald met PLI. Onder providers kom ik diverse CD's tegen met verschillende benamingen, maar ik kan nog steeds niet de zenders ontvangen van CD. Ik heb een ccam geupload, maar kan niet zo snel terugvinden of deze daadwerkelijk is geïnstalleerd. Doe ik iets verkeerd voordat ik de klantenservice van CD ga bellen?
Moderator wiz Geplaatst: 21 september 2010 Moderator Geplaatst: 21 september 2010 doe es http://ip_van_je_box:16001 en kijk eens of je cccam het doet? Als het goed is heb je dan de webinterface van cccam en kan je zien of je kaartje herkend wordt. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Misschien overbodig maar je hebt je CD kaartje er wel in zitten in de cardreader met de chip naar beneden gericht.
roymo Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 Bedankt voor de laatste tip...........Ik had gekeken in de gebruiksaanwijzing waarop de chip naar boven stond gericht en ook op de site van CD. Net de kaart andersom gedaan, ontvanger uitgezet en warempel...BEELD Bedankt voor alle moeite, ik ga nu genieten want ik heb geloof ik 406 zenders voor zolang het duurt!!!
stefan.wolfrum Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 dat had ik ook de allereerste keer, die gebruiksaanwijzing klopt gewoon niet. Nu nogmaals gekeken, het staat er toch echt. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Dolf Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Ja, ik had ook eerst de chip naar boven geplaasts, geen beeld. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen